تصویری از استرم‌تروپرها در Star Wars 8 منتشر شد

17 February 2017 - 13:00

با یک سال فاصله از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدی»، این فیلم در مرحله‌ی پس از تولید قرار دارد.  کارگردان فیلم،ریان جانسون (Rian Johnson)، به سختی در حال کار بر روی فیلم است، چیزی که او آن را روندی دوست داشتنی و صمیمی خطاب کرده است. ریان جانسون با تمامی مشغله‌هایی که دارد، ولی زمانی را به این اختصاص داده است تا با تهیه کننده‌ی فیلم، کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، تا در جشنی مختص به جنگ ستارگان در شهر اورلاندو شرکت کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بریان جانسون احتملاً صحبت‌های زیادی در این جشن خواهد داشت که شاید به نشان دادن یک تیزر از فیلم ختم شود، ولی تا به حال تمامی تصاویری منتشر شده از فیلم مربوط به پشت صحنه هستند. در آخرین تصویری که منتشر شده است، ما صفی از استرم‌تروپرها را می‌بینیم که منتظر دستور هستند و یکی از آن‌ها کلاه خود برداشته است که به نظر نمی‌رسد عصوی از تیم اصلی بازیگران باشد.

این آخرین تصویری منتشر شده به دست ریان جانسون است و اولین آن، بعد از پایان فیلمبرداری بود که تصویری از لباس لوک اسکایواکر (Luke Skywalker) منتشر کرد بود.

به نظر نمی‌رسد هیچ یک از این استرم‌تروپرها  تام هاردی (Tom Hardy) و جلاد یا همان اکسکیوشنر (Executioner) باشد که احتمالاً در فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدی» با فین (Finn) مبارزه خواهد کرد. با این که استرم‌تروپرها  شخصیتی‌هایی بی نام و بدون چهره‌ای در فیلم هستند کهاکثر آن‌ها به دست شخصیت‌های مثبت فیلم کشته می‌شوند، ولی حضور فین فیلم نشان دهنده‌ی آن است که استرم‌تروپرها هم آدم هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.