کارگردان Logan به فکر یک اسپین آف درباره‌ی X-23 است

17 February 2017 - 19:00

دنیای جهش یافته‌های کمپانی فاکس از دنیای سینمایی مارول و جهان توسعه یافته‌ی DC چندین سال قدیمی‌تر است و در سال ۲۰۰۰ با فیلم مردان ایکس به کارگردانی برایان سینگر (Bryan Singer) آغاز شد و این فرانچایز در طی ۱۷ سال گذشته پستی و بلندی‌های زیادی داشته است. هیو جکمن هم قرار است برای آخرین بار در فیلم Logan «لوگان» نقش ولورین (Wolverine) را بازی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیراً در مصاحبه‌ای از جیمز منگولد (James Mangold) پرسیده شد که آیا به ساخت فیلمی اقتباس شده از کتاب‌های مصور که مربوط به سری باشد علاقه دارد و جواب منگولد بیان کرد:

من فکر می‌کنم دافنه کین (Dafne Keen) در فیلم عالی است و خیلی دوست دارم فیلمی دیگر از او ببینم. این چیزی است که می‌خواهم مطمئناً در آن نقش داشته باشم. این که فیلم لوگان درباره‌ی خانواده باشد، بیماری چارلز و لورا (Laura) وارد داستان شود چیزهایی بود که من پیشنهاد دادم.

در کتاب‌های مصور، شخصیت لورا همان X-23 یک کلون از لوگان است که دو تیغه در هر دست و یک تیغه در هر کدام از پاهایش دارد و طرفداران مدت زمان زیادی را منتظر وارد شدن این شخصیت به دنیای جهش یافته‌ی فاکس هستند.

فیلم لوگان در آینده‌ی این نزدیک رخ خوهد داد  که بیشتر جهش یافته‌ی در آن ناپدید شده‌اند، ولورین در حال مراقبت از چارلز خاویر (Charles Xavier) یا همان پروفسور X با بازی پاتریک استوارت (Patrick Stewart) است که دختری جهش یافته با بازی دافنه کین وارد داستان می‌شود. فیلم لوگان تا دو هفته‌ی دیگر اکران می‌شود و دافنه کین برای بازی در نقشش توانسته است تحسین طرفداران را برانگیزد و این موضوع شاید منگولد را مجاب به علاقه به ساخت فیلمی با محوریت او کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    متاى لوگان اومد. ٧٣ تا الان براى فاکس و سرى ایکس من خیلى عالیه. امیدوارم زودتر ببینیمش.