جیمز کرامول به فیلم Jurassic World 2 پیوست

17 February 2017 - 19:00

با افزوده شدن نام‌های جدید به فهرست بازیگران فیلم Jurassic World 2 «جهان ژوراسیک ۲»، شاهد بزرگتر شدن این فهرست هستیم. ستارگان قسمت قبل این فیلم یعنی کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard) برای تکرار نقش‌های خود بازخواهند گشت و گفته می‌شود که بی‌.دی وانگ (B.D. Wong) نیز برای بازی در نقش دکتر هنری وو (Dr. Henry Wu) در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت. با این حال اما شاهد چهره‌های جدیدتری در این دنباله خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیراً تعدادی از ستارگان سریال‌های تلویزیونی به این دنباله پیوسته‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دانیلا پیندا (Daniella Pineda) و جاستیس اسمیت (Justice Smith) اشاره کرد. در کنار این چهره‌های جدید شاهد بازیگرهایی کهنه‌کار نظیر تد لوین (Ted Levine)، ریف اسپال (Rafe Spall) و توبی جونز (Toby Jones) نیز خواهیم بود. بر اساس گزارشی جدید مطلع شدیم که جیمز کرامول (James Cromwell) نیز به فهرست بلندبالای بازیگران فیلم «جهان ژوراسیک ۲» پیوسته است.

بر اساس گزارش THR، تهیه‌کنندگان فیلم مذکور با جیمز کرامول برای ایفای نقش در آن به توافق رسیده‌اند و در حال حاضر او کهنه‌کارترین بازیگر این دنباله محسوب می‌گردد. همچون دیگر بازیگران تازه‌وارد، نقش کرامول در «جهان ژوراسیک ۲» مشخص نشده است. این بازیگر ۵۰ ساله به خاطر ایفای نقش در سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» برنده‌ی جایزه‌ی جوایز امی در سال ۲۰۱۳ میلادی شده است. وی در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی ایفای نقش کرده که عمده شهرتش را مدیون بازی در فیلم Babe «عزیز» است که به خاطر آن نامزدی اسکار را به کارنامه‌ی خود افزوده است.

کرامول در حالی به فهرست بازیگران فیلم «جهان ژوراسیک ۲» پیوسته است که فیلمبرداری این فیلم از روز سه‌شنبه هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. نقش‌هایی که تاکنون توسط جیمز کرامول ایفا شده‌اند، عمدتاً نقش‌های مکمل هستند و وی بیشتر به خاطر بازی در نقش یک دکتر یا مقامی دولتی نظیر رئیس جمهور شناخته می‌گردد. وی سابقه‌ی هنرنمایی در نقش رئیس جمهور آمریکا را در فیلم‌هایی نظیر W. ساخته‌ی الیور استون (Oliver Stone) و Flying Into Love «پرواز در عشق» را در کارنامه‌ی خود دارد.

اکران گسترده‌ی فیلم «جهان ژوراسیک ۲» که گفته می‌شود نسبت به قسمت پیشینش از داستانی تاریک‌تر بهره می‌برد و هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است، از روز جمعه ۱ تیر ماه ۱۳۹۷ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد. جی.ای بایونا (J.A. Bayona) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.