کرنستون: اگر لازم باشد در Better Call Saul بازی می‌کنم

18 February 2017 - 09:00

اندکی بعد از اتمام سریال Breaking Bad و پنج فصل فراموش نشدنی‌اش، وینس گیلیگان (Vince Gilligan) بار دیگر با اسپین‌آف Better Call Saul به دنیای جنوب غرب آمریکا بازگشت. سریال اکنون در حال آماده شدن برای پخش فصل سوم خود است. Better Call Saul با درخشش باب اودنکرک (Bob Odenkirk) و جاناتان بنکس (Jonathan Banks) در نقش‌های قبلی‌شان، سال گودمن و مایک ارمنترات، توانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند. Better Call Saul توانسته‌است با استفاده مناسب از المان‌های کلیدی برکینگ بد، داستان یک کلاهبردار همواره در حال شکست را به تصویر بکشد و در عین حال نبوغ و تازگی مخصوص به خود را داشته‌باشد.

با وجود داشتن نبوغ و تازگی مخصوص به خود، Better Call Saul از جهاتی بسیار مهم وابسته به داستان Breaking Bad است. فصل سوم تاکید بیشتری بر روی همین ارتباط خواهد داشت جایی که جیان‌کارلو اسپوزیتو قرار است در نقش رئیس مافیای مواد مخدر، گاس فرینگ به دنیای این سریال بازگردد. همچنین این موضوع نیز مشخص شده‌است که آرون پال (Aaron Paul) در نقش جسی پینکمن در این سریال حضوری کوتاه خواهد داشت و حتی گفته می‌شود که فیلم‌برداری سکانس مذکور نیز انجام شده‌است. با مطرح شدن حضور پال، این سوال به وجود می‌آید که آیا برایان کرنستون (Bryan Cranston) نیز در این سریال در نقش افسانه‌ای والتر وایت حضور خواهد داشت یا خیر؟

در گفتگوی اخیر خود با Moviefone پیرامون فیلم اخیر خود، انیمیشن Supermansion، کرنستون به این سوال پاسخ داد که آیا در صورت فراهم شدن بستر، حاضر است به این نقش بازگردد یا خیر:

نمی‌دانم. امکانش هست و فکر می‌کنم که بسیار هم خوش بگذرد. هنوز در این مورد کسی با من تماس نگرفته‌است. این موضوع را می‌دانم که وینس گیلیگان هیچ اشتباهی را در جهت آسیب کلی به برند پر ستاره‌اش مرتکب نمی‌شود. اما سپس به این موضوع فکر می‌کنم که اگر این حضور کوتاه باشد چه؟ اگر این حضور تنها محدود به برخوردی تصادفی در یک سوپرمارکت باشد چه؟ نمی‌دانم. مدت زمان زیادی است که یکدیگر را ندیده‌ایم، ولی خب این زندگی است و مشکلات پیش می‌آیند. نهایتا اینکه اگر از من درخواست شود قطعا قبول می‌کنم. اگر وینس از من بخواهد در آن سریال حضور داشته‌باشم، در آن سریال حضور خواهم داشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.