سوفی ترنر در خصوص بازی در فصل‌ پایانی «بازی تاج‌و‌تخت» صحبت می‌کند

18 February 2017 - 20:00

سریال محبوب و موفق Game of Thrones «بازی تاج‌و‌تخت»، از تابستان آینده بار دیگر به قاب‌های تلویزیون خواهد آمد؛ اینبار اما با فصلی کوتاه‌تر از پیش. طرفداران این سری نیز مطابق امر معمول، شروع به حدس و گمان زدن پیرامون اتفاقات و زنده ماندن شخصیت‌های این سریال در این فصل یکی مانده به آخر کرده‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

میسی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک (Arya Stark) در سری مذکور، پیش از این خبر داده بود که سازندگان این سری، برنامه‌ای کلی در خصوص وضعیت شخصیت‌های حاضر در این سریال از فصل نخست تا فصل پایانی (هشتم) در دست دارند. بنابراین یکی از پرسش‌های مطرح شده در بین طرفداران این است که چه اشخاصی از خاندان محبوب استارک – که تاکنون بیشتر آن‌ها کشته شده‌اند – تا پایان سریال دوام خواهند آورد.

سوفی ترنر (Sophie Turner)، که ایفاگر نقش سانسا استارک (Sansa Stark) در این سری است، ممکن است که به صورت اتفاقی بخشی از روند حضور خود در آینده‌ی این سریال را لو داده باشد که به موجب آن، احتمالاً وی تا پایان داستان در این سری پر از کشت‌وکشتار و مرگ‌های غیرمنتظره، دوام بیاورد.

وی در جریان گفتگویی که با HeyUGuys در جریان مراسم بفتای ۲۰۱۷ داشته، در خصوص پروژه‌های آینده‌ای که در آن‌ها حضور دارد، از جمله سریال «بازی تاج‌و‌تخت» و دنباله‌ی معرفی نشده‌ی سری مردان ایکس، صحبت کرده است. وی بیان داشت:

ما به ساخت دنباله‌ی بعدی «مردان ایکس» فکر می‌کنیم، اخیراً نیز فصل هفتم سریال «بازی تاج‌وتخت» را به اتمام رسانده‌ایم، همچنین من چندتا فیلم، پیش از آغاز ساخت دنباله‌ی «مردان ایکس»، در برنامه دارم که باید به ایفای نقش در آن‌ها بپردازم. پس از آن هم سراغ فصل هشتم [بازی تاج‌وتخت] خواهیم رفت.

قطعاً این خبر خوشایندی برای طرفدارن شخصیت «سانسا استارک» خواهد بود چرا که همانطور که وی تائید کرده است، او در فصل هشتم/پایانی این سری نیز حضور خواهد داشت. از جمله پروژه‌های دیگری که ترنر به آن‌ها اشاره کرده است می‌توان از دو فیلم Berlin, I Love You «برلین، دوست دارم» و Huntsville «هانتسویل» نام برد.

تائید حضور ترنر در فصل هشتم، لزوماً به این معنی نیست که وی تا آن فصل زنده خواهند ماند. ممکن است که شخصیت «سانسا استارک» در فصل هفتم کشته شود و حضور وی در فصل هشتم برای فیلمبرداری صحنه‌هایی که نیاز به نمایش جسد اوست، باشد. و یا احتمالاً شاهد فلش‌بک‌هایی با حضور وی در فصل مورد اشاره باشیم. «سانسا استارک» در طول این سریال از نظر شخصیتی بسیار تغییر کرده است و پخته‌تر از گذشته عمل می‌کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.