اولین تصویر از اریس در Wonder Woman منتشر شد

21 February 2017 - 22:00

برای ماه‌ها طرفداران گمان‌های زیادی درباره‌ی حضور اریس (Ares)، خدای جنگ یونانی، در فیلم Wonder Woman داشتند. فیلم Wonder Woman «زن شگفت انگیز» در دوره‌ی جنگ جهانی دوم جریان دارد که فضایی بسیار مناسب برای نشان دادن خدای جنگ محسوب می‌شود. در اوایل ماه ژانویه کریس پاین (Chris Pine) به طور تصادفی نقش داشتن اریس در فیلم Wonder Woman را فاش کرد، ولی ما نمی‌دانستیم که بازیگر اریس چه کسی است یا اریس چه شکلی خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امروز مشخص شد که ستاره‌ی فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر»، دیوید تولیس (David Thewlis)، قرار است نقش خدای جنگ را بازی کند. این خبر برای بسیاری از افراد که علاقه داشتند بازیگر فیلم X-Men Origins: Wolverine «مردان ایکس: ولورین»، دنی هاستون (Danny Huston)، نقش اریس را بازی کند؛ ناامید کننده بود. حالا عکسی منتشر شده است که به ما این اجازه را می‌دهد تا برای اولین بار این شخصیت را ببینیم.

این شخصیت قیافه‌ای متفاوت‌تر از کتاب‌های مصور دارد، ولی ویژگی‌های لازم را دارد؛ شخصی بزرگ و ترسناک. جالب است که اطلاعاتی به این مهمی را توسط اسباب بازی‌های کوچک منتشر شده‌اند. البته نمی‌توان مطمئن بود که اریس در فیلم شبیه تصویر اکشن فیگورها باشد.

منبع: heroichollywood

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.