کیانو ریوز به بازی در Matrix 4 علاقه دارد

20 February 2017 - 21:00

چند سالی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در فیلم‌هایی ضعیف حضور پیدا می‌کرد، ولی با John Wick «جان ویک»، فیلمی اکشن و بسیار سریع، در سال ۲۰۱۴ توانست به خوبی نظر طرفداران و منتقدین را جلب کند. بعد از شروع شدن اکران جهانی فیلم John Wick: Chapter 2 که به نظر خیلی‌ها از نسخه‌ی قبلی نیز بهتر است، مشخص شده است کیانو ریوز در حال اوج گرفتن است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هر موقع که خبر بازی کیانو ریوز در فیلمی پخش می‌شود خیلی‌ها از او سوال می‌پرسند که آیا فیلم بعدی او دنباله‌ی Bill & Ted «بیل و تد» یا  The Matrix «ماتریکس» است؟ در طی چند سال گذشته اخباری مبنی بر ادامه یافتن این فرانچایزها منتشر شده‌اند،، ولی هیچکدام آن‌ها عملی نشد.

در مصاحبه‌ای که کیانو ریوز با سایت یاهو داشته است از او سوال پرسیده شد که آیا مایل است برای بار دیگر در نقش نئو بازی کند و به فرانچایز ماتریکس بازگردد؟  کیانو ریوز بیان که او از این ایده خوشش می‌آید و آن را قبول خواهد کرد. البته او برای اینکار چند شرط نیز گذاشته است: اول آنکه برادران واچوفکسی (Wachowskis) باید به عنوان نویسنده و کارگردان در ساخت فیلم دست داشته باشند و شرط دوم هم این است که داستان فیلم خوب باشد.

برادران واچوفسکی باید در ساخت فیلم دست داشته باشند، آن‌ها باید داستان را بنویسند و آن را کارگردانی کنند بعد از آن باید دید که داستان خوب و ارزشمند است. شاید این موضوع عجیب باشد؛می‌ دانیم که آدم‌ها می‌میرند، ولی داستان‌ها نه، آدم‌های درون داستان نیز نمی‌میرند.

آخرین فیلمی که واچوفسکی‌ها کارگردانی کردند، فیلم خیلی بد Jupiter Ascending بود که اعلاوه بر دریافت نقدهای منفی در باکس آفیس هم شکست خورد. البته سریال در حال پخش Sense8 از شبکه‌ی نتفلیکس، ساخته شده به دست این دو استت کهتوانسته عملکرد هم خوبی داشته باشد. این ابراز علاقه از سوی کیانو ریوز می‌تواند باعث تمایل واچوفسکی‌ها به ساختت ماتریکس ۴ شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    والا ما که بدمون نمیاد!
    کاش حداقل بهش فکر کنن…

  • Hold the Door says:

    فکر کنم دیگه برادران واچفسکی نیستند :)

  • Hanna says:

    در واقع خواهر و برادر واچوفسکى. من هم بدم نمى یاد یک ماتریکس دیگه ببینم ولى نه مثل سومى. بیشتر شبیه دومى یا اولى. جالبه سرى Underworld که خیلى از استایل ماتریکس الهام گرفته بود (چه بصرى و چه طراحى لباس و حتى فیلتر رنگى) عمر بیشترى از سرى اصلى داشت. فیلم آخرى سرى هم واقعا سرگرم کننده بود (بهترین بعد از قسمت دوم) ولى متاسفانه منتقدها بدجورى بهش حمله کردن. در هر حال من که مشترى هستم.