ساموئل ال. جکسون خبر از حضورش در دنباله‌ی «Split» داد

20 February 2017 - 23:00

پس از چند سال سراشیبی، ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) بالاخره با فیلم Split «تقسیم» به دوران اوج خود بازگشت و هوادارانش را بار دیگر به خود جذب کرد. وی در این تریلر شخصیتی با نقش‌آفرینی جیمز مک‌آووی (James McAvoy) را به تصویر کشید که از بیماری چند شخصیتی رنج می‌برد و سه زن جوان را به اسارت می‌گیرد. شیامالان توانست تحسین منتقدان و بینندگان را برانگیزاند و درآمد خوبی نیز از گیشه‌های سراسر جهان بدست آورد. شنیده‌ها حاکی از آن است که وی در حال نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم آن است. با سینما گیمفا همراه باشید.

  • خطر اسپویل برای کسانی که موفق به تماشای فیلم «تقسیم» نشده‌اند.

در دقایق پایانی فیلم «تقسیم» مشخص شد که این فیلم به نوعی دنباله‌ی فیلم دیگر شیامالان یعنی Unbreakable «نشکن» که در سال ۲۰۰۰ اکران شد، محسوب می‌گردد. شیامالان پس از مشخص شدن نکته‌ی فیلم، اعلام کرد که تصمیم دارد فیلمی بسازد که دنباله‌ی هر دو فیلم قبلی خودش باشد و تاکنون طرحی ۱۱ صفحه‌ای از آن را نیز به نگارش درآورده و در حال رایزنی با بازیگران دو فیلم مذکور جهت تکرار نقش‌هایشان است. یکی از این بازیگران، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) است که در فیلم «نشکن» وظیفه‌ی ایفای نقش آقای گلس (Mr. Glass) را برعهده داشته است.

جکسون اخیراً در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Collider، در خصوص واکنشش پیرامون پایان تکان دهنده‌ی «تقسیم» و مشارکتش در ساخت دنباله‌ی آن صحبت‌هایی کرد. وی گفت که پس از تماس شیامالان با وی که در آن شیامالان به او پیشنهاد داد تا ابتدا فیلم «تقسیم» را ببیند، در خصوص پروژه‌های آینده با یکدیگر صحبت خواهند کرد. جکسون ابراز داشت که پس از عملکرد موفقیت‌آمیز این فیلم تصمیم به ساخت دنباله‌ی آن گرفتند و وی نیز درآن مشارکت خواهد کرد.

فیلم «تقسیم» که با بودجه‌ای ۹ میلیون دلاری ساخته شد، توانست ۱۷۲٫۹ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان درآمد کسب کند. اگرچه ممکن است که هنوز موانعی بر سر راه شیامالان قرار داشته باشد. حقوق ساخت فیلم «نشکن» در اختیار استودیوی «دیزنی» است در حالی که استودیوی «یونیورسال» حقوق فیلم «تقسیم» را برعهده دارد. اگرچه موفقیت هر دو فیلم می‌تواند این دو استودیو را مجاب به همکاری با یکدیگر کند. با این حال، جکسون ابراز داشت که مک‌آووی می‌تواند شخصیت شرور خوبی برای دنباله‌ی ترکیبی این دو فیلم باشد و مقابل بروس ویلیس (Bruce Willis) قرار گیرد. البته او اشاره داشت که باید منتظر شیامالان و تصمیم‌هایش پیرامون این فیلم باشیم.

باید منتظر تصمیم شیامالان و در نهایت سرگذشت این فیلم ترکیبی بمانیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من فیلم رو دیروز دیدم و در کمال تعجب فیلم بسیار “سرگرم کننده ” اى هست. متاسفانه من فیلم Unbreakable رو ندیدم و اتصالشون رو متوجه نشدم ولى خود فیلم به ذاته فیلم خوبى هست. بعد از مدتها شیامالان یه فیلمى ساخت که خاطره خوب حس ششم و دهکده (هر چند خیلى ها دوستش نداشتن) رو براى من زنده کرد.