یکی دیگر از بازیگران Jessica Jones به سریال The Defenders پیوست

7 August 2016 - 17:35

هرچه بیشتر جلو می رویم گزارشات و اخبار بیشتری در مورد پیوستن دنیاهای Jessica Jones «جسیکا جونز»، Luke Cage «لوک کیج»، Daredevil «بی پروا» و Iron Fist «مشت آهنین» در سریال واحد The Defenders «مدافعان» به گوش می رسد. آیا خود جسیکا جونز هم در این سریال حضور خواهد داشت؟ هنوز به طور قطع نمی دانیم اما بازیگر این سریال ریچل تیلر (Rachael Taylor) می گوید که برای تبدیل شدن به یک «مدافع» به سختی تمرین می کند!

می دانیم که بسیاری از بازیگران سریال های Jessica Jones و Daredevil بازگشت خود را تایید کرده اند اما این را هنوز به طور صددرصد قبول نمی کنیم. جدیدترین پست ریچل تیلر در اینستاگرام به گونه ای اعلام می کند که در سریال «مدافعان» نتفلیکس هم حضور خواهد داشت:

۲۰۱۶-۰۸-۰۷_۱۷-۲۵-۰۲

البته این بازیگر همیشه در حال تمرین کردن است و سر ساخت فصل اول جسیکا جونز هم بسیار به خود سختی داد. اما این تمرین ها می توانند بسیار برای نقش وی در Defenders مفید واقع شوند. باید ببینیم که آیا ریچل تیلر با فرم دیگر کامیک بوکی خود یعنی Hellcat «گربه جهنمی» ظاهر می شود یا خیر. فصل دوم جسیکا جونز هم به با «مدافعان» پشت سر هم ساخته می شود و تا سال آینده می توانیم منتظر آن باشیم. نظر شما در مورد این همه سریال دنیای مارول چیست؟

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من از جسیکا جونز به اندازه دردویل خوشم نیومد. به نظر من اصلاً عمق و پیچیدگى شخصیت دردویل تو جسیکا جونز نبود. البته من بدمن سریال رو هم اصلا دوست مداشتم. امیدوارم در ادامه سریال بهتر بشه.