واکنش کری واشینگتن نسبت‌ به حضورش در Deadpool 2

22 February 2017 - 09:00

Deadpool 2 «ددپول ۲» یکی از پر سروصدا‌ترین عناوین کامیک پیش‌بینی شده‌ امسال خواهد‌بود که در ادامه‌ی اولین عنوان آن، منتشر خواهد‌شد. در این نسخه‌ از فیلم، Ryan Reynolds (رایان رینولدز) همچنان به عنوان کاراکتر ددپول باز‌خواهد‌گشت و در کنار او دو کاراکتر جدید از دنیای X-Men «مردان ایکس» به لیست کاراکتر‌ها اضافه خواهند‌شد. Cable (کابل) و Domino (دامینو) با حضور در این عنوان، بحث‌ها و شایعه‌پراکنی‌های زیادی را باعث‌شدند. با وجود اینکه هنوز شاهد تاییدیه‌های رسمی نبوده‌ایم، ظاهرا Pierce Brosnan (پیرس برازنان) و Kerry Washington (کری واشینگتن) به‌ترتیب در نقش کابل و دامینو در این فیلم حضور خواهند‌داشت. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

اخیرا واشینگتن دربا‌ره‌ی نقش خود در ددپول ۲ ابراز نظر‌ کرده‌است. وی در مراسم جوایز انجمن نویسندگان امسال طی مصاحبه‌ای با ExtraTV درباره‌ی نقش پیشنهادی دامینو به گونه‌ای ابراز نظر کرد که علاوه‌بر همفکری برای انتخاب فرد مناسب، خود را برای گرفتن این نقش مشتاق نشان‌داد.

مسلما بازیگران تا زمان انتشار اعلامیه‌های رسمی از کمپانی قادر به فاش کردن اخبار نیستند. برخی حتی این‌گونه شایعات را انکار می‌کنند ولی به هر حال برای اطمینان، باید تا زمان رسمی شدن اخبار صبر‌کنیم. قطعا واشینگتن با توجه به تجربیات قبلی در عناوین ابر‌قهرمانی انتخاب مناسبی برای نقش دامینو خواهد‌بود. وی علاوه‌بر صداپیشگی در مینی‌سریال انیمیشنی Black Panther «پلنگ سیاه»، در سال  ۲۰۰۵ در عنوان ابر‌قهرمانی Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer «چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای» حضور داشته‌است. همچنین با حضور در دیگر عناوین اکشن و مجموعه‌های تلویزیونی، کاملا آمادگی حضور در نسخه‌ی جدید ددپول را دارد.

با توجه به سفید‌پوست بودن کاراکتر دامینو در کامیک‌های اصلی، حضور واشینگتن با این نقش مخالفانی نیز‌ دارد. با این‌حال تا‌کنون شاهد بسیاری از نقص‌ها و تغییرات در جزییات شخصیت‌های کامیک در دنیای سینما بوده‌ایم و طبعا این‌گونه تغییرات برای بسیاری از طرفداران متعصب کامیک خوشایند نیست. با این وجود علی‌رغم اظهارات واشینگتن نسبت به انتخاب فرد مناسب توسط کمپانی، بسیاری معتقدند عهد‌ه‌گیری این نقش توسط او انتخاب مناسبی خواهد‌بود و واشینگتن به خوبی میتواند از پس این نقش بر‌آید.

ددپول ۲ در دوازدهم ژانویه سال ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    جدا انتخاب مسخره ایه. نه فیزیک چهره دومینو شکل واشنگتن هست نه رنگ پوستش. من نمى دونم فاکس چرا هر کارى رو خوب شروع مى کنه بعدش باید گند بزنه توش. هر وقت یک ایکس من خوب دیدیم، قسمت بعدى نابودش کرد. حالا نوبت ددپول شده. یک زن سفید با چشماى آبى قراره با یک زن سیاه پوست با چشم هاى قهوه اى عوض بشه! بعد چه مرضیه با گریم سفیدش کنن با چشم هاى آبى!!!!!

    • Hanna says:

      الان یادم اومد اون فاجعه سیاهپوست کردن جانى استورم هم کار فاکس بود. تا تک تک فرنچایز هاش رو منفجر نکنه ول کن نیست.