سری جدید Van Helsing بسیار ترسناک است

22 February 2017 - 23:00

استودیو فیلم Universal قصد دارد هیولاهای قدیمی گروهی از فیلم‌هایش را در سال‌های آینده بازسازی کند. این فیلم‌ها شامل Bride of Frankenstein (عروس فرانکنشتاین) و Dracula (دراکولا) می‌باشند. فیلم The Mummy (مومیایی) با بازی تام کروز (Tom Cruise) به روز رسانی خود را از ماه ژوئن آغاز می‌کند و به دنبال آن بازسازی فیلم‌های Invisible Man (مرد نامرئی) با بازی جانی دپ (Johnny Depp) و Wolfman (مرد گرگ نما) که هنوز بازیگرانش مشخص نشده‌اند، برای سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده‌اند. در این میان شاهد نام فیلم Van Helsing هستیم که با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) در سال ۲۰۰۴ به موفقیت بزرگی دست یافت. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم هنوز منتظر تأیید تاریخ اکران است و جزئیات اندکی پیرامون آن منتشر شده است. این فیلم از Mad Max: Fury Road الهام گرفته و نویسندگان آن جان اسپاتس (Jon Spaihts) و اریک هایزرر (Eric Heisserer)، نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Arrival (ورود) هستند. هایزرر اذعان داشته که طرح داستان برگرفته از کار استیون سامرز (Stephen Sommers) است. او قبلاً گفته بود که معتقد است “تنها انسان‌های خارق‌العاده می‌توانند مشکلات دنیا را حل کنند.” فیلم Van Helsing با اینکه کاراکترهای ماورائی دارد اما فیلم سوپر قهرمانی نیست.


هایزرر در مصاحبه اخیرش با Collider، گفته که شاید این فلیم از ژانر اکشن و ماجراجویی کمی به سمت ژانر وحشت تغییر جهت دهد. او اظهار داشته:

هنوز نمی‌دانم این پروسه به کجا ختم می‌شود اما همچنان روی آن کار می کنم. فقط می‌توانم بگویم که قصد من این بود که تا جایی که می‌توانم آن را ترسناک کنم چون از یک طرف به خوبی می دانم چگونه این کار را انجام بدهم و از طرف دیگر وقتی شما تنها انسانی هستید که توسط گروهی از موجودات ماورائی احاطه شده‌اید، قطعاً لرزه بر اندامتان می افتد.

اگرچه تولید این فیلم به مشخص شدن کارگردانش بستگی دارد، هایزرر پیش زمینه کاری خوبی از نظر خلق داستان‌های وحشتناک سینمایی دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.