کایل چندلر نقش پدر ملی بابی براون را در گودزیلا ۲ بازی می‌کند

23 February 2017 - 00:00

تنها چند هفته تا اکران ورژن جدید King Kong تحت عنوان Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه انسان) باقی مانده است. این فیلم بخش دوم دنیای هیولاهایی مانند Eighth Wonder of the World (عجایب هشتگانه دنیا) و Godzilla (گودزیلا) است. فیلم گودزیلا به تنهایی فیلم موفقی بوده و به خاطر بازاریابی صورت گرفته برای فیلم Kong: Skull Island، کمپانی برادران وارنر تمایل دارد این دو فرنچایز را به هم پیوند دهد. گزارشات حاکی از این هستند که فیلم کونگ باعث بازگشت گودزیلا در قالب فیلم Godzilla: King of Monster (گودزیلا: پادشاه هیولاها) می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه تاریخ اکران این فیلم سال ۲۰۱۹ اعلام شده، پیش تولید دنباله گودزیلا با تغییراتی همراه بوده، ملی بابی براون (Millie Bobby Brown) ستاره سریال Stranger Things (اشیاء بیگانه) نقش اصلی را در این فیلم بر عهده دارد. به نظر می‌رسد استودیو فیلم، بازیگری که نقش پدر ملی را بازی کند، پیدا کرده است.

به گزارش سایت Variety، ستاره سریال Bloodline، کایل چندلر (Kyle Chandler) به پروژه گودزیلا ۲ پیوسته و قرار است نقش پدر براون را ایفا کند. اینکه چگونه این کاراکترها می‌توانند شخصیت‌های اصلی فیلم باشند، و به جنگ هیولاها بروند، چیزی است که باید منتظر ماند و دید. تا به امروز، کن واتانابی (Ken Watanabe) تنها بازیگر تیم گرث ادواردز (Gareth Edwards) است که به این فیلم ملحق شده و این حضور یا عدم حضور آرون تایلر جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و الیزابت اول سن (Elizabeth Olsen) را در دنباله این فیلم مورد سوال قرار می‌دهد.

چندلر در فیلم‌هایی همچون Wolf of Wall Street و Manchester by the Sea حضور داشته است. از آنجایی که اطلاعات کمی از جزئیات داستان با نویسندگی و کارگردانی مایکل دورتی (Michael Dougherty) در دست است، این سؤال مطرح می شود که نقش چندلر چقدر در این فیلم مهم است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.