اطلاعاتی از فیلمنامه‌ی فیلم Uncharted بدست آمد

23 February 2017 - 22:00

تاکنون در سینما شاهد فیلمِ موفقِ اقتباسی از بازی‌های ویدئویی نبودیم؛ فیلم‌های متعددی در این دهه با اقتباس از بازی‌های ویدئویی روانه‌ی سینماها شدند که اکثراً با واکنش منفی منتقدان همراه بوده و در گیشه نیز عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته‌اند. با این وجود امید می‌رود برخی از پروژه‌های در دست تولید از جمله فیلم Tomb Raider «مهاج مقبره» با نقش آفرینی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) و Uncharted «سرزمین ناشناخته» به کارگردانی شاون لوی (Shawn Levy)، بتوانند ساختارشکن عمل کنند. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «سرزمین ناشناخته» برای بیش از یک دهه در دست تولید قرار دارد و تاکنون نام‌های زیادی برای کارگردانی و بازیگری آن مطرح شده که اکثراً پس از چندی از آن کناره‌گیری کردند. با این حال، پس از مشخص شدن جو کارناهان (Joe Carnahan) به عنوان فیلمنامه‌نویس این پروژه، در نهایت شاهد از سرگیری پروسه‌ی تولید آن هستیم و به نظر می‌رسد که در نهایت شاهد این فیلم در پرده‌ی سینماها خواهیم بود.

کارناهان مدتی است که نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم را آغاز کرده و اخیراً در گفتگویی با Coming Soon، در خصوص تلاشش جهت جلوگیری از شباهت‌های آن با سری «ایندیانا جونز» و نزدیک شدن به داستان منبع اقتباس آن، یعنی سری بازی‌های «سرزمین ناشناخته»، صحبت کرده است. وی بیان داشت:

Raiders of the Lost Ark «مهاجمان صندوقچه‌ی گمشده» مسلماً هنوز موردعلاقه‌ترین فیلم برای من است، اما لازم است تا [سرزمین ناشناخته] تفاوت‌هایی با آن داشته باشد. من فکر می‌کنم که امی هنینگ (Amy Hennig) نیز زمان نوشتن [داستان] این بازی این کار را انجام داد. می‌دانید، او دریکی (Drake) بسیار متفاوت با ایندیانا جونز خلق کرد. فراموش نکنید که در قسمت اول این بازی پس از حمله‌ی دزدان دریایی، دریک و سالی (Sully)، النا (Elena) را رها کردند. ایندیانا جونز هیچگاه این چنین عمل نمی‌کند. بنابراین او (هنینگ) خیلی زود مشخص کرد که [دریک] چگونه شخصیتی است. او جونز نیست، او نباید با آن اشتباه گرفته شود.

من در نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم، از سری بازی‌های «سرزمین ناشناخته» به عنوان یک قالب استفاده کردم، اما به طور مشخص از [داستان] هیچکدام در این خصوص استفاده نکردم. چراکه این سری هم‌اکنون به زیبایی این کار را انجام داده است. هیچ اشاره‌ای به داستان چهار نسخه‌ی این سری نشده است. این چالش بزرگی است اما بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

از جمله بازیگرانی که نامشان به عنوان بازیگر نقش دریک، که یکی از محبوبترین شخصیت‌های صنعت بازی‌های ویدئویی است، در این فیلم مطرح شده است می‌توان به ناتان فیلیون (Nathan Fillion) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) اشاره کرد. با این وجود هنوز هیچ کدام از بازیگران این فیلم مشخص نشده‌اند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.