یکی از نویسندگان سری «شرلوک» از ساخت فصل پنجم آن اطلاعی ندارد

24 February 2017 - 10:00

پخش فصل چهارم سری Sherlock «شرلوک» با آغاز سال میلادی جاری شروع شد؛ این فصل که بار دیگر کارآگاه معروف جنایی، هلمز (Holmes)، و یاور همیشگیش، دکتر واتسون (Dr. Watson)، را به قاب تلویزیون‌ها آورد، توانست تحسین منتقدان و بینندگان را برانگیزاند. فصل چهارم این سریال نیز طبق روال گذشته، در سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای از سوی شبکه‌ی «بی‌بی‌سی» پخش شد. با توجه به اینکه دو بازیگر اصلی این سری یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و مارتین فریمن (Martin Freeman) که به ترتیب در نقش‌های هلمز و دکتر واتسون به ایفای نقش پرداخته‌اند، در حال حاضر برنامه‌ی شلوغی دارند و قرار است در پروژه‌های متعددی به بازی بپردازند، این پرسش مطرح می‌شود که آیا فصل پنجم این سری نیز در کار خواهد بود یا خیر. با سینما گیمفا همراه باشید.

مارک گیتیس (Mark Gatiss)، یکی از نویسندگان این سری و بازیگر نقش برادر هلمز یعنی مایکرافت (Mycroft)، مصاحبه‌ای انجام داده و در آن اعلام کرده که کامبربچ و فریمن برای ۵ فصل با شبکه‌ی بی‌بی‌سی قرار داد دارند؛ با این حال وی از ساخت فصل پنجم سری «شرلوک» اطلاعی ندارد. وی در این خصوص ابراز داشت:

صادقانه می‌گویم که اطلاعی از فصل‌های بیشتر این سری ندارم. در حال حاضر فوق‌العاده دشوار است تا کامبربچ و فریمن را بار دیگر به تیم آوریم. بدیهی است که ما در یک لحظه‌ی بسیار زیبا به این سریال خاتمه دادیم و به شخصه از آن راضی هستم.

  • پاراگراف زیر به تشریح نمای پایانی این سری خواهد پرداخت و حاوی اسپویل است

وی در پایان سخنانش اشاره‌ای به نمای پایانی قسمت پایانی این سری با نام «مشکل نهایی» داشت. جایی که شرلوک و واتسون در یک ساختمان در حال انفجار گیر افتاده بودند. وی در این خصوص اظهار داشت که در آخرین نمای این قسمت، شاهد خروج شرلوک و واتسون از این ساختمان بودیم و در نهایت آنها نجات یافتند.

اگرچه پایان بندی فصل چهارم این سری راضی کننده است و از دیدگاه خیلی‌ها بهترین نقطه برای خاتمه دادن به این سری موفق است؛ اما علاقه‌مندان آن بی‌صبرانه منتظر تائید شدن فصل جدید آن‌ هستند و این فصل را پایان کار این سری اقتباسی از اثر سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle) نمی‌دانند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.