تاریخ آغاز پخش سریال American Gods مشخص شد

24 February 2017 - 11:00

برایان فولر (Bryan Fuller)، خالق سریال ‌Hannibal، سریال دیگری در دست تولید دارد که از بهار سال جاری پخش خود را آغاز خواهد کرد. وی تمام تمرکز خود را برای به پایان رساندن سریال « American Gods»، که اقتباسی از رمان پرفروشی به همین نام و به نویسندگی نیل گیمن (Neil Gaiman) است گذاشته و بنا دارد تا آن را هرچه زودتر به قاب تلویزیون‌ها بیاورد. وی با همکاری مایکل گرین (Michael Green) که برای سریال Heroes شهره است، به تولید این سری می‌پردازد و یکی از نویسندگان آن نیز شناخته می‌گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

سری « American Gods» به روایت زندگی Shadow Moon با نقش‌آفرینی ریکی ویتل (Ricky Whittle) می‌پردازد که هدف خود را از زندگی کردن نمی‌داند و مدت کوتاهی پس از آزاد شدنش از زندان، متوجه مرگ همسرش با نقش‌آفرینی امیلی براونینگ (Emily Browning) می‌شود. پس از آن وی با شخص مرموزی که خود را آقای چهارشنبه (Mr. Wednesday)، با بازی یان مکشین (Ian McShane)، می‌نامد در سراسر ایالات متحده‌ی آمریکا به سفر می‌پردازند. دلیل سفر آن‌ها تحقق ماموریتی با هدف تقابل خدایان قدیم با خدایان جدید است.

شبکه‌ی «استارز» رسماً اعلام کرده است که پخش این سری از روز یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۳۰ آوریل ۲۰۱۷)، حدود یک ماه‌و‌نیم پس از نمایش نخستین قسمت آن به کارگردانی دیوید اسلید (David Slade) در جریان رویداد SXSW 2017 در آستین تگزاس، آغاز خواهد شد. این شبکه در ادامه پوستر رسمی جدیدی از این سریال منتشر کرد که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

از سریال جدید برایان فولر که ساخت سری زیبای Hannibal را در کارنامه دارد بسیار انتظار می‌رود؛ توانایی‌های وی و رمان زیبای نیل گیمن نوید یک سری زیبا را می‌دهند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.