Logan،آخرین حضور پاتریک استورات در این سری خواهد بود

25 February 2017 - 21:30

از زمان آغاز مراحل تولید فیلم Logan «لوگان» مشخص شده بود که در این فیلم هیو جکمن (Hugh Jackman) برای آخرین بار در نقش ولورین (Wolverine) بازی خواهد کرد. از آن جایی که لوگان، آخرین فیلم هیو جکمن در دنیای جهش یافته‌ی فاکس محسوب می‌شد کمپانی فاکسبه اندازه‌ی کافی زمان در اختیار او و جیمز منگولد، کارگردان فیلم، قرار داد تا مصمم شوند بهترین فیلم سولوی ولورین را بسازند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس نقدهای اولیه منتشر شده از لوگان می‌شود گفت که هیو جکمن و جیمز منگولد در انجام اینکار موفق شده‌اند. بنا بر گفته‌های منتقدین روی فضاسازی و خشونت فیلم خیلی خوب کار شده؛ فیلم لوگانهمچنین شخصیت X-23 با بازی دافنه کین (Dafne Keen) را معرفی کرد که پتانسیل تبدیل شدن به یک شخصیت محبوب را دارد. البته خیلی‌ها از پایان تلخ فیلم صحبت می‌کنند و حالا مشخص شده است که  کار پاتریک استوارت (Patrick Stewart) هم در این جهان به اتمام رسیده است. خود استوارت این موضوع را تایید کرده است. استوارت در مصاحبه‌ای که با سایت EW داشت بیان کرد که پس از دیدن فیلم به همراه هیو جکمن به این نتیجه رسیده است.

یک هفته پیش، روز جمعه در برلین، سه نفری در حال تماشای فیلم بودیم و من بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بودم، حتی بیش تر از دفعه‌ی اول که فیلم را تماشا کرده بودم. شاید برای این بود که با آن‌ دو، فیلم را تماشا می‌کردم. این یک اعتراف است؛ در لحظات پایانی فیلم دیدم که هیو یک قطره اشک را از گوشه‌ی چشمانش پاک کرد و همان موقع بود که فهمیدم من هم دقیقا همین کار را انجام داده‌ام؛ بعد از آن فیلم تمام شد. ما موقع پخش شدن اسامی آخر فیلم نشسته بودیم و در این موقع من درک کردم که هیچ زمانی بهتر، کامل‌تر، حساس‌تر، عاطفی‌تر و زیباتر از این برای خدافظی با شخصیت چالرز خاویر (Charles Xavier) وجود ندارد. برای همین در همان روز به هیو گفتم که کار من هم با این سری تمام شده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.