فیلمبرداری فیلم « Jurassic World 2» رسماً آغاز شد

25 February 2017 - 23:59

کالین ترورو (Colin Trevorrow)، کارگردان فیلم Jurassic World «جهان ژوراسیک» تصمیم گرفت تا به جای ساخت دنباله‌ای بر سه‌گانه‌ی محبوب و کلاسیک Jurassic Park «پارک ژوراسیک»، ریبوتی بر این سری بسازد. اگرچه برخی بینندگان نسبت به دور شدن آن از اصالت این سری واکنش نشان دادند، اما «جهان ژوراسیک» موفق به کسب درآمد ۱٫۶۷ میلیارد دلاری از سراسر جهان گردید. این میزان فروش قطعاً هر استودیوی فیلم‌سازی را مجاب می‌کند تا به ساخت دنباله‌ی فیلم چراغ سبز نشان دهد و فیلم «جهان ژوراسیک» نیز از این قاعده مستثنی نیست. اخیراً مشخص شده است که فیلمبرداری دنباله‌ای این فیلم به صورت رسمی آغاز شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

کالین ترورو اگرچه وظیفه‌ی کارگردانی دنباله‌ی این فیلم را برعهده ندارد اما همچنان در کنار استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کارگردان «پارک ژوراسیک»، وظیفه‌ی تهیه کنندگی Jurassic World 2 «جهان ژوراسیک ۲» را برعهده دارد. برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard) که برای بازی در نقش کلر (Claire) به دنباله‌ی این فیلم بازگشته، تائید کرد که فیلمبرداری «جهان ژوراسیک ۲» به کارگردانی جی.ای بایونا (J.A. Bayona) به صورت رسمی آغاز شده است.

پیش از این فرانک مارشال (Frank Marshall)، تولید کننده‌ی این فیلم، خبر داده بود که فیلمبرداری آن به زودی آغاز خواهد شد. اخیراً هوارد در توییتر خبر از آغاز فیلمبرداری این فیلم داد و تصویری از مراحل تمرین آن منتشر کرد که از زیر می‌توانید آن را ببینید:

ترورو پیش از این در خصوص پتانسیل‌های ریبوت این سری جهت گسترش هرچه بیشتر آن صحبت کرده بود و به نظر می‌رسد در دنباله‌ی آن شاهد دایناسورهای عظیم‌تر و جدید، در کنار ابزارهای نظامی بسیار پیشرفته خواهیم بود که در نهایت منجر به تصویر کشیدن جهانی عظیم از دنیای «ژوراسیک» خواهد شد.

فیلم «جهان ژوراسیک ۲» – البته هنوز مشخص نیست که فیلم نهایی نیز تحت همین عنوان باشد یا نام دیگری – از روز جمعه ۱ تیر ماه ۱۳۹۷ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده اکران خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.