بازی‌های مارول خارج از MCU روایت می‌شوند

26 February 2017 - 23:00

در سال گذشته در باکس آفیس جهانی بیش از ۱۰ میلیارد دلار بلیط فروخته شده و به راحتی می‌توان گفت که دنیای سینمایی مارول سال بسیار خوبی را از این نظر سپری کرده است. برای خیلی‌ها جای سوال بود که چرا مارول به سراغ دنیای بازی‌های ویدئونی نیامده است تا این که در سال گذشته مارول دو بازی Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» و Spider-Man «مرد عنکبوتی» را معرفی کرد که به تربیت برای ساخت آن‌ها با تلتیل و سونی همکاری می‌کنند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ما می‌خواستیم که به توسعه دهنده‌ها این آزادی عمل را بدهیم که داستان خودشان را روایت کنند. ما می‌خواهیم که به شریکان و همکارمان به اندازه‌ی کافی آزادی عمل بدهیم تا تاریخ مارول را مطالعه کنند و داستانی را انتخاب کنند که برایشان جالب است. مثل این می‌ماند که ما بگوییم شما سرآشپز هستید و قرار است که وعده‌ی غذایی آماده کنید. در اینجا تمامی مواد اولیه قرار دارند، هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و یک غذای جدید آماده کنید.

باید گفت که مارول بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده است. تجربه ثابت کرده است که هر چقدر بازی‌ها از سینما دورتر باشند احتمال موفقیتشان بالاتر خواهد بود. با این که گشت و گذار کردن در دنیای این شحصیت‌ها جالب خواهد بود، ولی مسلما گیمرها ترجیح می‌دهند که به روش خودشان این کار را انجام دهند تا این که به تجربه‌ی یک بازی که کاملا از روی فیلم ساخته شده است بپردازند.

این تصمیم همچنین با مارول کمک خواهد کرد که مقداری از عقب ماندگی خود در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی را جبران کند. رقیب مارول، کمپانی برادرات وارنر، با داشتن فرانچایزهای Batman: Arkham «بتمن: آرکام» و Injustice: Gods Among Us «بی عدالتی: خدایان در میان ما» در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی بسیار خوب عمل کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.