تصاویر جدیدی از Stranger Things منتشر شد

27 February 2017 - 11:00

سریال Stranger Things یکی از موفقترین سریال‌های سال قبل بود که به صورت کاملا غیرمنتظره پخش شد و همه را شگفت زده کرد. این سریال علمی تخیلی بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و به سرعت توانست جای خود را در بالای لیست همه در سراسر جهان باز کنند. برادران دافر سازندگان و کارگردانان این سریال با گروهی از بازیگران جوان و با استعداد توانستند به موفقیت‌های زیادی دست یافتند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال Stranger Things حول شخصیت جویس بایرز (Joyce Byers) با بازی ویونا رایدر (Winona Ryder) روایت می‌شود. که پسرش گم شده است و هیولاهایی از جهان دیگر قصد حمله به زمین را دارند.

عکسی از فصل دوم منتشر شده است که در آن شخصیت جدیدی به اسم مد مکس (Mad Max) یا همان مکس دیوانه دیده می‌شود که نامش به اسم قسمت اول سریال نیز اشاره دارد. ویژگی‌های این دختر نوجوان سرسختی و با اعتماد به نفس بودنش است و رفتار و ظاهرش بیشتر شبیه پسرها هست و اکثر اوقات از یک اسکیت‌بورد استفاده می‌کند. شما می‌توانید این عکس را در زیر تماشا کنید.

تصویر دوم هم نشان دهنده‌ی آن است که سازندگان سریال ریشه‌های خودشان را فراموش نکرده‌اند. چیزی که به موفقیت فصل اول کمک بسیاری کرد حال و هوای دهه‌ی ۸۰ میلیادی آن بود که در عکس دوم می‌توانیم آن را احساس کنیم. هنوز معلوم نیست که چه چیزی این شخصیت جدید، مکس ، را خیلی دیوانه می‌کند. این نکته که یکی از فیلم‌های مکس دیوانه به نام Mad Max Beyond Thunderdome در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است می‌تواند به سریال ربط داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.