تصویر جدیدی از « Ghost in the Shell» منتشر شد

27 February 2017 - 09:00

اگرچه هنوز حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون فیلم Ghost in the Shell «شبح درون پوسته» و ایفای نقشی آسیایی توسط اسکارلت جوهانسن (Scarlett Johansson) وجود دارد، اما این فیلم موفق شده یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های حاضر در شبکه‌های اجتماعی شمرده گردد. « Ghost in the Shell» اقتباسی از مانگایی ژاپنی با همین نام است که سرگذشت دختری به نام مجور (Major)، سایبورگی با روح انسان، را روایت می‌کند که رهبری تیمی تحت عنوان «Section 9» را روایت می‌کند و با مجرمین هنگ کنگ به مبارزه می‌پردازد. اخیراً تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی پارامونت که وظیفه‌ی نمایش این فیلم را در سینماها برعهده دارد، از اوایل سال جاری میلادی تبلیغات گسترده‌ی این فیلم را آغاز کرده و به مرور به گسترش آن می‌پردازد. قرار است در شماره‌ی جدید مجله‌ی «امپایر» شاهد شش صفحه پیش‌نمایش از این فیلم باشیم و این مجله اخیراً تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که مجور را سوار بر موتوری پیشرفته نشان می‌دهد. این تصویر را می‌توانید از زیر مشاهده کنید:

جوهانسون در این مجله در خصوص شخصیت مجور نیز اعلام کرد که وی تجربه‌ی منحصر به فردی از ایفای این نقش داشته و برایش بسیار جذاب بوده است. فیلم «شبح درون پوسته» توسط روپرت سندرز (Rupert Sanders)، کارگردان فیلم Snow White and the Huntsman «سفید برفی و شکارچی» که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، کارگردانی می‌شود. ترکیب توانایی‌های سندرز در بهره‌وری از صحنه‌های کامپیوتری CGI با استعداد بازیگری جوهانسون، خبر از اقتباسی موفق می‌دهند که قرار است اکران گسترده‌ی خود را از روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ در سینماهای سراسر جهان آغاز کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.