نیل فینگلتون، بازیگر Game of Thrones، در سن ۳۶ سالگی از دنیا رفت

27 February 2017 - 11:00

نیل فینگلتون (Neil Fingleton)، که به خاطر بازی در نقش‌های مگ در سری Game of Thrones، فیشر کینگ در سری Doctor Who و یکی از محافظین روسی حاضر در فیلم X-Men: First Class «مردان ایکس: کلاس اول» شناخته می‌گردد، در سن ۳۶ سالگی از میان ما رفت. گفته می‌شود که وی در روز شنبه ۷ اسفند (۲۵ فوریه میلادی) به خاطر نارسایی‌های قبلی در زاهدگاهش یعنی دورهام انگلستان، از دنیا رفته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش «گاردین»، باشگاه افراد بلندقامت، با انتشار بیانیه‌ای در خصوص فوت فیلنگلتون چنین ابراز داشت:

متاسفانه باید اعلام کنیم که نیل فینگلتون، بلندقامت‌ترین مرد بریتانیا، روز شنبه از میان ما رفت. نیل در سال ۲۰۰۷ با گذر از کریس گرینر (Chris Greener) به عنوان بلندقامت‌ترین مرد بریتانیا شناخته شد. نیل ابتدا به عنوان یک بسکتبالیت فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرد و پس از آن به عنوان بازیگر در فیلم «مردان ایکس: کلاس اول» و پس از آن در سریال Game of Thrones به ایفای نقش پرداخت. فکر و تسلیت ما با خانواده‌اش همراه است.

Sky News پیرامون فینگلتون گزارش داد که او یک سال پیش بر اثر صانحه‌ای به مدت یک هفته در بیمارستان بستری بوده است. کنت ارل (Kenneth Earle)، نماینده‌ی فینگلتون در خصوص شخصیت وی ابراز داشت که وی یک «غول مهربان» و مردی بسیار مودب و قابل احترام بوده است. اگرچه وی در خصوص احتمال تاثیر صانحه‌ی یاد شده در مرگ فینگلتون سخنی نگفت.

فینگلتون در روز ۲۷ آذر ۱۳۵۹ (۱۸ دسامبر ۱۹۸۰ میلادی) در دورهام انگلستان متولد شد و نه تنها به عنوان بلند‌قامت‌ترین مرد انگلستان شناخته می‌گردد، بلکه با قدی ۷ فوتی/۷٫۵۶ اینچی رتبه‌ی ۲۵ بلندقامت‌ترین فرد جهان را در اختیار داشته است. وی از سن ۱۶ سالگی به بسکتبال روی آورد و در تیم‌هایی نظیر « Holy Name Central» حضور به عمل آورد.

بر اساس اسناد مربوط به فینگلتون، وی در فیلم‌هایی همچون «مردان ایکس: کلاس اول» (۲۰۱۱)، «۴۷ رونین» (۲۰۱۳) و Jupiter Ascending «جوپیتر اسکندیگ» (۲۰۱۵) و همچنین سریال‌هایی از جمله Game of Thrones (2014) و Doctor Who (2015) به عنوان بازیگر حضور داشته است. همچنین وی در فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقامجویان: عصر اولتران» نیز به عنوان بدلکار حضور به عمل آورده است.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.