عذرخواهی کمپانی برگزارکننده مراسم اسکار به خاطر اشتباه رخ داده در معرفی بهترین فیلم

27 February 2017 - 23:00

آکادمی اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۷ برای همیشه یک چیز را تا ابد به خاطر خواهد داشت؛ اشتباه بزرگی که منجر به معرفی اشتباه برنده بهترین فیلم شد. در حالی که تمام دنیا به تماشای این برنامه نشسته بودند، فی داناوی نام فیلم La La Land را به‌عنوان برنده اعلام کرد و بازیگران و عوامل این فیلم برای دریافت این جایزه روی صحنه رفتند. درحالی‌که تهیه کننده این فیلم، مارک پلت (Mark Platt) در حال صحبت کردن بود، مسئولین برنامه متوجه این اشتباه شدند و پلت صحبت‌هایش را نیمه تمام گذاشت و دیگر تهیه کننده این فیلم، جردن هوروویتس (Jordan Horowitz) در کمال ناباوری مخاطبین و حضار، فیلم Moonlight (مهتاب) را برنده این بخش اعلام کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آن‌طور که گفته شده، پاکت بهترین بازیگر زن به اشتباه به وارن بیتی (Warren Beatty) داده شده است، به همین دلیل او دنبال کارت دیگری در پاکت بود و با داناوی این مورد را چک کرد. اما استون (Emma Stone)، برنده بهترین بازیگر زن، پاکت و کارت خود را در دست داشته اما همیشه یک کپی از این پاکت‌ها محض احتیاط پشت صحنه نگه داشته می‌شود و به نظر می‌رسد این پاکت کپی شده را بجای پاکت بهترین فیلم به بیتی داده‌اند.

کمپانی پرایس واترهاوس کوپرز که در ۸۳ سال گذشته برگزار کننده‌ی اصلی مراسم اسکار و مسئول شمارش آرای مراسم بوده، با انتشار بیانیه‌ای از اشتباه عجیب در معرفی بهترین فیلم از مخاطبین و عوامل هر دو فیلم Moonlight و La La Land عذرخواهی کرد:

صادقانه از سازندگان دو فیلم Moonlight و La La Land و همچنین وارن بیتی و فی داناوی (اعطاء کنندگان جایزه) و مخاطبین مراسم اسکار برای اشتباه پیش آمده در هنگام معرفی برنده اسکار بهترین فیلم عذرخواهی می‌کنیم. اعطاء کنندگان این جایزه پاکتی اشتباه را برای معرفی برنده این شاخه دریافت کرده بودند و زمانی که متوجه این اشتباه شدیم، فوراً آن را تصحیح کردیم. در حال حاضر مشغول بررسی چگونگی رخ دادن این اتفاق هستیم و از این اتفاق عمیقاً افسوس می‌خوریم.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.