تریلر دوم فیلم Alien: Covenant منتشر شد

1 March 2017 - 20:17

استودیوی فاکس قرن بیستم با قرار گرفتن اکران فیلم Logan در هفته پیش رو، توجهات بسیاری را به سمت خود روانه کرده‌است اما ماحصل کارگردانی جیمز منگلد (James Mangold) تنها فیلم رده بزرگسالانی نیست که این استودیو در لیست اکران قرار داده‌است. این استودیو همچنین فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) را نیز در دست دارد که به عنوان دنباله فیلم Prometheus ساخته شده‌است و در ابتدا قرار بود در ماه آگوست سال جاری راهی پرده‌های سینما شود. از آن زمان که فاکس تصمیم گرفت اکران این فیلم علمی تخیلی و ترسناک را به ماه می منتقل کند، مشخص شد که استودیو به این فیلم به صورت کامل اعتماد دارد و در انتظار بازخوردی مثبت از طرف طرفدارن است. با سینماگیمفا همراه باشید.

«پیمان» نیز همانند «لوگان» از همان زمان آغاز مراحل ساخت خود، واکنش‌های مثبت بسیاری را به همراه داشت و توانست بسیاری از مخاطبان را با تریلر اولش نسبت به خود امیدوار کند. پس از انتشار ویدیویی چهار دقیقه‌ای از آغاز فیلم تحت عنوان «شام آخر»، استودیوی فاکس دومین تریلر طولانی را برای این فیلم منتشر کرده‌است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

تریلر جدید منتشر شده به صورت عمده تصاویری جدید از فیلم را به نمایش می‌گذارد اما شاید مهم‌تر از همه ورژن جدید موجود فضایی، «زنومورف» باشد که ستاره فیلم، مایکل فسبندر (Michael Fassbender) آن را «نئومورف» خطاب می‌کند. همانطور که در تریلر دوم مشاهده می‌کنیم، این موجودات از اکوسیستم آلوده سیاره جدید فیلم که «تاریک و خطرناک» توصیف شده‌است، به وجود می‌آیند.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

Alien: Covenant در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.