احتمال حضور کاراکتر مستر سینیستر در X-Men

1 March 2017 - 23:59

پایان فیلم X-Men: Apocalypse  «مردان ایکس: آخرالزمان»، به گونه‌ای ظریف از حضور کاراکتر شرور کامیک‌های X-Men «مردان ایکس»، Mr. Sinister (مستر سینیستر) در عناوین بعدی خبر‌داد. بر اساس کامیک‌ها، سینیستر با نام واقعی Nathaniel Essex (ناتانیل اسکس)، یک دانشمند نابغه‌ی شرور است که توانایی‌های زیادی از قبیل تلپاتی، باززایش، تغییر‌شکل، تله‌پورت و توانایی جابه‌جایی اجسام از راه دور را دارد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

شایعاتی مبنی بر حضور سینیستر در عنوان Logan «لوگان» منتشر‌شده بود اما هیچ نشانه‌ای از او و Essex Corp (شرکت تحت نظارت سینیستر) در فیلم نبود. در طی مصاحبه‌ی سایت خبری Cinemablend با کارگردان مردان ایکس،Simon Kinberg (سیمون کینبرگ)، او درباره‌ی حضور سینیستر در عناوین جدید در آینده اینگونه پاسخ‌داد:

به طور خلاصه بله! ما به حضور او علاقه‌مند هستیم. من فکر می‌کنم این کاراکتر یکی از بهترین گزینه‌های دیده‌نشده در دنیای مردان ایکس است و ما قطعا برنامه‌هایی برای نشان دادن او به دنیا داریم.

با توجه به سربسته بودن پاسخ‌های کینبرگ، گزینه‌های زیادی برای حضور سینیستر در دنیای سینمایی مارول وجود‌دارد و احتمال حضور سینیستر در یکی از عناوین جدید Deadpool 2 «ددپول ۲»، X-Force «ایکس فورس»، New Mutants « جهش‌یافتگان جدید» و خصوصا X-Men: Supernova «مردان ایکس: ابرنواختر» وجود‌دارد. با این‌حال باید برای مشخص ‌شدن این موضوع، تا انتشار اخبار جدید و رسمی منتظر بمانیم.

منبع: Darkhorizons.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.