تماشا کنید: تلاش‌های ناکام ولی جالب کریس همسورث در فیلم ثور: راگناروک

8 August 2016 - 22:00

غایب بزرگ فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) حال بازگشته و در حال آماده سازی برای بازی در نقش خدای آذرخش در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» است. یک سال تا اکران این فیلم باقی مانده اما بازیگران و تیم تولید سخت مشغول ساخت آن هستند. بخشی از این تدارکات شامل تمرین‌های بدلکاری در نظر گرفته شده برای فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در یک فیلم کوتاه منتشر شده از پشت صحنه تولید ثور: راگناروک بازیگر استرالیایی را می‌بینیم که در حال تمرین یک پرش و چرخش است که باید در نقش ثور ادینسون (Thor Odinson) آن را انجام دهد اما متاسفانه به طرز خنده داری نمی‌تواند آن را به درستی به انجام برساند.

ویدیوی مذکور توسط خود کریس همسورث در صحفه ایسنتاگرامش منتشر شده و او را همراه با بدلکارش، بابی هالند هانتون (Bobby Holland Hanton)، سر صحنه‌ی تمرین بدلکاری برای ثور: راگناروک نشان می‌دهد. هانتون به راحتی این حرکت را انجام می‌دهد اول بر روی ترمپولین پریده و سه چرخ در هوا می زند و سپس روی پاهایش به زمین می‌آید. اما زمانی که همسورث همین حرکت را انجام می‌دهد به طرز خنده آوری نه تنها چرخش را انجام نمی‌دهد بلکه در عوض سه بار روی زمین دور خودش می‌چرخد و تازه بعد از آن تعادلش را نیز از دست می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که اکثر ما نیز قادر نخواهیم بود چنین حرکاتی را با یکبار تمرین انجام دهیم اما دیدن تلاش اول او جالب است خصوصاً وقتی متوجه می‌شود که درست حرکت را انجام نداده است.

https://www.instagram.com/p/BIl4BMRDXY5/

این فقط یکی از کارهایی ست که کریس همسورث باید در ثور: راگناروک انجام دهد هرچه باشد بازی کردن در نقش ثور فقط به چرخاندن چکش و حرف زدن مثل نمایش نامه‌های شکسپیر نیست. همانطور که در فیلم‌های قبلی ثور و انتقام جویان دیده شد این جنگجوی ازگاردینی مکرراً در آسمان به این سو و آن سو رفته و حرکات رزمی جالب توجهی را به نمایش گذاشته است. برای انجام دادن این حرکات باید حین فیلمبرداری بدلکاری انجام شود و ما شک نداریم که همسورث بالاخره موفق به انجام آن می‌شود.

ثور آخرین بار در انتهای فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام جویان: عصر الترون» دیده شد که به ازگارد برمی گردد تا رویای پیشگویانه خود و سنگ‌های ابدیت (Infinity Stones) را مورد تفحص قرار دهد. ثور: راگناروک خدای آذرخش را دوباره نشان خواهد داد که با جدیدترین تهدیدش، هلا (Hela) الهه ازگاردی مرگ که توسط کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازی می‌شود، باید رو به رو شود. او همچنین با برادرش لوکی (Loki) با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، اسکرج (Skurge) با بازی کارل اربن (Karl Urban)، گرندمستر (Grandmaster) با بازی جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) و سرتر (Surtur) مواجه خواهد شد. خوشبختانه خدای آذرخش تنها نخواهد بود و  بروس بنر/هالک (Bruce Banner/The Hulk) با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo) و والکری (Valkyrie) با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) در کنار او خواهند بود. آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و ادریس البا (Idris Elba) به ترتیب در نقش‌های ادین (Odin) و هایمدال (Heimdall) در فیلم بازی خواهند کرد.

ثور: راگناروک در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.