واکنش شهاب حسینی به اسکار فرهادی

3 March 2017 - 12:39

سه روز پس از کسب دومین اسکار سینمای ایران توسط اصغر فرهادی، شهاب حسینی بازیگر اصلی «فروشنده» که برای بازی در این فیلم، جایزه بهترین  بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت کرده، با انتشار فایلی صوتی در یکی از صفحه‌های اجتماعی خود، به اصغر فرهادی برای کسب اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۷ تبریک گفت.شهاب حسینی به همراه بابک کریمی تنها بازیگران سینمای ایرانند که بازی در دو فیلم اسکار گرفته را تجربه کرده اند. بازی درخشان حسینی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» هم یکی از بهترین بازی های کارنامه کاری اوست و تاثیر عمده‌ای در موفقیت آن فیلم داشت. با این حال عجیب است که او با گذشت سه روز از این اهدای این جایزه به فرهادی به او پیامی در این رابطه منتشر کرده اما در هر حال نام دومین بازیگر اصلی فیلم هم به جمع کسانی که این موفقیت فرهادی را به او تبریک گفته‌اند اضافه شد.
حسینی در ابتدای این فایل صوتی که در یکی از صفحات اجتماعی خود منتشر کرده است می‌گوید:

 سرفرازی و خوشحالی مردم، همییشه آرزوی قلبی من بوده و هرکسی که به نوعی توانسته این احساسات را برای مردم به ارمغان بیاورد، از نظر من همیشه آدم بزرگ و قابل احترامی بوده است.

بازیگر نقش عماد در فیلم فروشنده درباره نقش خود در کسب دومین اسکار سینمای ایران اضافه کرد:« خیلی خوشحالم که به سهم خودم به عنوان یک ایرانی، نقش کوچکی در به وجود آوردن این احساس برای ملت عزیزم داشتم.»
بازیگر «جدایی نادر از سیمین» در پایان این گونه به اصغر فرهادی کارگردان فیلم «فروشنده» تبریک می‌گوید:« به آقای اصغر فرهادی که واقعا پرچم دار عزت فرهنگ و سینمای ایران در دنیاست، تبریک می‌گویم! به مردم عزیزم تبریک می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای مردم بهترین ها را آرزو می‌کنم.»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.