تریلر دوم Pirates of the Caribbean 5 منتشر شد

4 March 2017 - 16:11

شش سال از اکران Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) می گذرد. باکس آفیس چهارمین فیلم از فرنچایز دزدان دریایی از مرز یک میلیارد دلار گذشت اما نمراتی که به این فیلم داده شد خیلی خوب نبود. خیلی‌ها معتقد بودند داستان این فیلم خیلی پیچیده بود، برای همین فاصله میان این فیلم و فیلم بعدی لازم بود. اکنون کاپیتان جک اسپارو و خدمه‌اش با فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند) به پرده نقره‌ای برگشته‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم یک‌بار دیگر شاهد حضور جانی دپ (Johnny Depp) در نقش کاپیتان جک اسپارو و جفری راش (Geoffrey Rush) در نقش کاپیتان هکتور باربوسا و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) در نقش ویل ترنر هستیم. بازیگران جدید این سری، برنتون توایتز (Brenton Thwaites) در نقش هنری ملوان نیروی دریایی رویال، کایا اسکودلرایو (Kaya Scodelario) در نقش کارینا اسمیت و خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش کاپیتان سالازار هستیم. دومین تریلر این فیلم به تازگی منتشر شده و می‌توانید آن را از قسمت پایین مشاهده کنید.

در این سری، جک اسپارو و خدمه‌اش به دنبال Posideon’s Triton هستند تا بتوانند به قدرت کنترل دریاها دست یابند. در صورتی که این اتفاق بیفتد، کاپیتان سالازار و خدمه‌ی دزدان دریایی شبح گونه‌اش که توانسته اند از مثلث برمودا فرار کنند، شکست می‌خورند. این فیلم با الهام از سری اول خود، The Curse of the Black Pearl(نفرین مروارید سیاه)، بازگشت موفقی به پرده سینماها خواهد داشت.

در این تریلر نیز کمدی خاصی وجود دارد که تاریکی نسبی فیلم را به خوبی جبران می‌کند. این تریلر به‌طور خلاصه دلیل تنفر سالازار از جک اسپارو را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد اسپارو مسئول به دام افتادن او در دنیای نامیراها بوده است. علاوه بر این، تریلر نگاهی بر ارتباط عاشقانه میان هنری و کارینا دارد و اشاره‌ای هم به مروارید سیاه که ظاهراً در یک بطری گیر افتاده، دارد. آیا جک می‌تواند کشتی‌اش را بازیافته و سالازار را شکست دهد؟

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Pirates of the Caribbean 5 در تاریخ ۲۶ مه روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: Screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.