احتمال ساخته شدن ریبوت TRON با حضور جرد لتو وجود دارد

4 March 2017 - 15:30

در دورانی که هستیم که ریبوت‌ها و دنباله‌ها به سینما حکمرانی می‌کنند. تعداد زیادی از طرفداران منتظر دیدن سومین فیلم ترون هستند، ولی برای چندین سال از این فیلم خبری نبود. تا به حال دو فیلم لایو اشکن از این بازی ساخته شده است یکی در سال ۱۹۸۲، که جف بریجز (Jeff Bridges) بازیگر نقش اصلی آن بود و دیگری فیلم TRON: Legacy «ترون: میراث» است که با فاصله‌ زمانی زیادی ساخته شد. این فیلم بر روی شخصیت سم با بازی گرت هدلند (Garrett Hedlund) تمرکز داشت که بعد از وارد شدن به فضای مجازی بازی (cyberspace) قصد فرار از آن به همراه کورا (Quorra) با بازی الویا وایلد (Olivia Wilde) را دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

متاسفانه برای طرفداران TRON، فیلم دوم نتوانست  عملکرد خوبی داشته باشد و انتظارات دیزنی را برآورده نکرد و شاید این موضوع باعث شد که سومین فیلم از این فرانچایز تا به حال ساخته نشود و وارد جهنم توسعه شود. حالا به نظر می‌رسد که دیزنی قصد دارد دوباره این فرانچایز را زنده کند و برای شخصیت اصلی فیلم به دنبال راضی کردن جرد لتو (Jared Leto) بازیگر فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» هستند.

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR) دیزنی در مراحل اولیه توسعه‌ی ریبوت TRON قرار دارد به همین دلیل هنوز این پروژه نویسنده و کارگردان ندارد و اگر این پروژه رو به جلو حرکت کند جرد لتو قرار است نقش شخصی به نام اریس (Ares) را بازی کند که قرار بود در سومین فیلم TRON حضور داشته باشد.

حضور جرد لتو در این فیلم جالب است؛ بدون شک او بازیگری توانایی هست، ولی بازی او در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» یکی از قطبیترین جنبه‌های فیلم بود که باعث ایجاد بحث‌های زیادی بین طرفداران شده بود و این باعث شده است تا خیلی‌ها درباره‌ی آینده‌ی او در جهان توسعه یافته‌ی DC شک داشته باشند. البته لتو بر روی یک فیلم علمی تخیلی دیگر به نام Blade Runner 2049 هم کار می‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.