کارگردان Bumblebee مشخص شد

4 March 2017 - 21:00

استودیوی فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» پس از کسب موفقیت‌های گسترده‌ی سری فیلمهای Transformers «تبدیل شوندگان» به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) – که از سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کردند – تصمیم به گسترش این جهان سینمایی گرفته است و به موجب همین تصمیم، تا چند ماه دیگر شاهد پنجمین نسخه‌ی اصلی این سری تحت عنوان Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» خواهیم بود. این سری اگرچه معمولاً با واکنش منفی منتقدان همراه است، اما فروش بالای آن در گیشه‌های سراسر جهان همچنان دلیلی قانع‌کننده برای «پارامونت پیکچرز» جهت ساخت دنباله‌های متعدد برای آن است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ میلادی بود که استودیوی «پارامونت پیکچرز» خبر از گسترش جهان سینمایی مبتنی بر سری «تبدیل شوندگان» با ساخت چندین دنباله و نسخه‌ی فرعی داد؛ آن‌ها با استخدام نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار، آکیوا گلدسمن (Akiva Goldsman)، جهت رهبری تیم نویسندگان این سری، خبر از ساخت نخستین نسخه‌ی فرعی از این سری بر اساس شخصیت محبوب «Bumblebee» دادند. اخیراً این استودیو رسماً کارگردان این فیلم را که فعلاً با نام Bumblebee «بامبل‌بی» شناخته می‌گردد را مشخص کرده‌اند.

طبق گزارش «ددلاین»، تراویس نایت (Travis Knight)، وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را که هنوز نام مشخصی ندارد، برعهده گرفته است. نایت به عنوان کارگردان انیمیشن استاپ‌موشنی Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» شناخته می‌گردد که توانست نامزدی اسکار را در زمینه‌ی بهترین انیمیشن سال بدست آورد (اگرچه در بدست آورد این جایزه ناکام ماند). تراویس نایت با کارگردانی این پروژه، نوار کارگردانی سری فیلمهای «تبدیل شوندگان» توسط مایکل بی را خواهد شکست.

پیش از این از ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa)، کارگردان فیلم Dope «پیش‌بینی»، به عنوان گزینه‌های احتمالی کارگردانی «Bumblebee» یاد می‌شد. کریستینا هودسان (Christina Hodson) نگارنده‌ی اصلی فیلمنامه‌ی این فیلم خواهد بود. برد گری (Brad Grey)، رئیس استودیوی «پارامونت»، در گذشته اعلام کرده بود که فیلم «Bumblebee» یک فیلم کم هزینه از این جهان سینمایی خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌ی نخست و چهارم این سری به ترتیب با بودجه‌های هنگفت ۱۵۰ و ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده‌اند. بودجه‌ی قسمت پنجم این سری هنوز مشخص نشده است. فیلم «Bumblebee» از سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی پرده‌های سینما خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.