احتمال ادامه یافتن ساخت سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب

5 March 2017 - 23:00

کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ (Johnny Depp) امسال در ماه مه در قالب پنجمین سری از فرنچایز موفق دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) با عنوان Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند) به پرده نقره‌ای بازمی گردد. ماجراجویی جدید در دریاها شخصیت محبوب دیگری را به این فرنچایز بازگردانده است: ویل ترنر (با بازی اورلاندو بلوم Orlando Bloom). به نظر می‌رسد بازگشت او بخش کلیدی مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند، باشد. همان‌طور که در اولین تریلر این فیلم دیدیم، ماجراجویی جدیدی در انتظار شخصیت های فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که در تریلر این فیلم اسم از ماجرای نهایی برده شده، بسیاری معتقدند که این آخرین سری از فیلم‌های دزدان دریایی است. هرچند به نظر می‌رسد کارگردان این فیلم هنوز نمی‌داند کارش با جک اسپارو تمام شده یا نه. سایت خبری Cinema Blend در مصاحبه با دستیار کارگردان این فیلم، یواخیم رانینگ (Joachin Rønning) از او درباره اتمام یافتن این فرنچایز پرسیده و او گفته دوست دارد به ساخت فیلم‌های دزدان دریایی ادامه دهد.

نمی‌شود الان درباره این موضوع حرفی زد. فکر می‌کنم این آغازی برای اتمام این فرنچایز باشد البته به این هم بستگی دارد شما چطور به آن نگاه کنید. من عاشق این فرنچایز هستم. این دست فیلم‌ها من را یاد فیلم‌هایی می‌اندازند که با آنها بزرگ شده‌ام و باعث شدند من یک فیلم ساز شوم. کارگردانی و نقش داشتن در این فیلم همیشه آرزوی من بوده که تحقق یافته است. هنوز نمی‌دانم این آخرین سری از این مجموعه خواهد بود یا ده تای دیگر از آن ساخته می‌شود. واقعاً چیزی در این باره نمی‌دانم. فقط امیدوارم آخرین سری نباشد.

رانینگ در کنار اسپین سندبرگ (Espen Sandberg) این فیلم را کارگردانی کرده است. به دلیل موفقیت بزرگ این فرنچایز، بهتر است دیزنی الان ساخت آن را متوقف کند، هرچند از آنجایی که رانینگ مشتاق ادامه یافتن آن است، هنوز مشخص نیست این فرنچایز در آینده روی پرده نقره‌ای دیده شود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.