نظر بازیگر فیلم «Ant-Man» در خصوص فیلم‌های DC

6 March 2017 - 12:00

سال گذشته سال بسیاری بدی برای استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) محسوب می‌شود که تلاش کرد فیلم‌های جهان سینمایی DC عملکرد موفقیت‌آمیزی در نزد منتقدان داشته باشند. دو فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» با واکنش منفی منتقدان و بینندگان همراه شدند و امتیاز آن‌ها در وب‌سایت Rotten Tomatoes به ترتیب ۲۷ و ۲۶ درصد است. اگرچه این فیلم‌ها فروش خوبی در گیشه‌ها داشتند اما باعث ناامید اکثر علاقه‌مندان شدند. با سینما گیمفا همراه باشید.

با این وجود، این استودیو تصمیم به اکران فیلم‌های متعددی از این جهان سینمایی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، Justice League «لیگ عدالت» و Aquaman «آکوامن» اشاره کرد که علاقه‌مندان امیدوارند این فیلم‌ها روند ناکامی فیلم‌های اقتباسی DC را بشکنند. از سوی دیگر، فیلم مستقل شخصیت محبوب «بتمن» نیز پس از کناره‌گیری بن افلک (Ben Affleck) از کارگردانی آن در وضعیت خوبی قرار ندارد؛ اگرچه مشخص شده است که مت ریوز (Matt Reeves) سکان هدایت ای فیلم مورد انتظار را برعهده گرفته است.

اوانجلی لیلی (Evangeline Lilly) که به خاطر بازی در نقش هوپ وَن دین (Hope van Dyne) در سری فیلم‌های Ant-Man «مرد مورچه‌ای» استودیوی مارول شاخته می‌گردد، اخیراً در مصاحبه‌ای اذعان داشت که علاقه‌مندیش به فیلم‌های مارول به این دلیل است که آن‌ها بر خلاف دیگران خیلی خود را جدی نمی‌گیرند. وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از «دیگران» کیست به طور مشخص به «DC Films» اشاره کرد.

به عقیده‌ی اکثر مخاطبان، وجود صحنه‌های کمدی در کنار صحنه‌های درام فیلم‌های ابرقهرمانی مارول منجر به موفقیت فیلم‌های این استودیو شده است. موردی که به طور جدی در فیلم‌های اخیر DC به باد انتقاد گرفته شده است. سران استودیوی DC پس از شکست فیلم‌های اخیرشان در نزد مخاطبان بارها اعلام کردند که تصمیم به تغییر لحن خود در فیلم‌های جدیدشان گرفته‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت فیلم‌های DC می‌تواند طلسم شکست در نزد منتقدان را بشکنند یا خیر.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.