X-Men: Supernova عنوان دنباله مردان ایکس: آخرالزمان نمی باشد

7 March 2017 - 15:00

با پخش فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان)، آینده فرنچایز مردان ایکس تضمین شده است. همان‌طور که قبلاً گفته شده، دنباله فیلم مردان ایکس: آخرالزمان دهه ۹۰ را نشان می‌دهد. نویسنده و تهیه کننده این فیلم، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) چیزی درباره فیلم منتشر نکرده و باعث شده طرفداران این فیلم‌ به حدسیات بسنده کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیراً مشخص گردیده برخلاف تصور همگان عنوان این فیلم X-Men: Supernova (مردان ایکس: ابرنواختر) نخواهد بود. تعجب نکنید! Supernova نام کد دیگری برای پروژه فوق سری فیلم است و عنوان فیلم نمی‌باشد. از آنجایی که همیشه عنوان فیلم مهم است، بردن نام Supernova تنها ترفند پیش تولید برای داغ کردن بحث در میان طرفداران بوده است. کینبرگ اظهار داشته که:

نام این فیلم Supernova نیست. یکی از ترفندهای ما همانند تمامی دیگر فیلم‌ها، در آغاز تولید سری فیلم‌های مردان ایکس این است که اسم جعلی را بر سر زبان‌ها بیندازیم تا بحث درباره این فیلم را داغ نگه داریم. نمی‌دانم چرا هنوز برای جنجالی کردن فیلم این روند را در پیش می‌گیریم اما ما فقط اسم از لوکیشن خاصی مثل Nova یا هر عنوان جعلی دیگری می‌بریم و مردم آن را می‌شنوند و شروع به جوسازی و شاخ و برگ دادن به آن می‌کنند.

 

 

در هر صورت نام این فیلم Supernova نیست. این تنها نام کد فیلم است. هنوز هم نام کد دیگری وجود دارد. فقط می‌توانم بگویم که در مراحل اولیه ساخت آن قرار داریم و من به‌عنوان نویسنده و هاچ به‌عنوان تهیه کننده کار، بعد از تولید فیلم آخرالزمان فقط درباره این صحبت کردیم که داستان فیلم چگونه باشد و چطور همه چیز پر رنگ می‌شود و دنیای این فیلم را همان‌طور توسعه دهیم که برای فیلم‌های Logan و Deadpool این اتفاق افتاد. این چیزی است که ما با آن سر و کار داریم.

چه این عنوان ساختگی باشد یا واقعی، طرفداران سعی دارند کوچک‌ترین نشانه‌ها را از این کدها دنبال کند. تصور می شود که داستان حول جین گری و توانایی‌های فونیکسی او می‌چرخد که در فیلم مردان ایکس: آخرالزمان به آن‌ها اشاره‌هایی شد. سوفی ترنر (Sophie Turner) نقش جین گری جوان‌تر را در سری بعدی مردان ایکس بازی خواهد کرد. فیلم برداری این پروژه امسال تابستان، احتمالاً در ماه ژوئن، در مونترال آغاز می‌شود. طبق گزارشات اعلام شده، کینبرگ خودش این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم این هم رده بندى سنى بزرگسال باشه. دو تا آخرى خیلى خوب از کار در اومد.