صحبت‌های جیمز گان درباره‌ی Logan را بخوانید

7 March 2017 - 21:30

از اول هم معلوم بود که فیلم Logan «لوگان» قرار است موفق باشد و با شروع اکران فیلم، گرد و خاکی زیادی در باکس فیس به راه افتاد. با توجه به این که سال ۲۰۱۷ لاین‌آپ خیلی مشخص و دقیقی نسبت به چند سال گذشته داشتیم، ولی لوگان با استقابل گرم سینما دوستان مواجه شد. یکی از دلایل موفقیت لوگان در باکس آفیس را می‌توان بازخوردهای مثبتی دانست که از جانب منتقدین و طرفداران کسب کرد که به بالاترین امتیاز سری فیلم‌های مردان ایکس در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) ختم شد. از دیدگاه همه دیگر آخرین نقش فرینی هیو جکمن در لوگان بهترین کار او نیز است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لوگان به یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های مصور تبدیل شده است. این موضوع به این معنی است که اعتماد کمپانی فاکس به کارگردان و نویسنده‌ی فیلم، جیمز منگولد (James Mangold)، جواب داده است. به نظر می‌رسد که لوگان توانسته است توجه یکی از کاربلدترین افراد در این صنعت را نیز جلب کرده است.

دیروز برای اولین بار جیمز گان (James Gunn)، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، برای تماشای فیلم به سینما رفته بود و نظرش درباره‌ی فیلم را در توییتر با طرفداران در میان گذاشت. جیمز گان هم به تمجید از فیلم پرداخت و به نحوی آن را یکی از بهترین‌ فیلم‌هایی که اخیراً دیده است خواند.

من عاشق این فیلم شدم. تشکر بسیار از جیمز منگولد که باعث شد پس مدت زمانی طولانی ساعاتی بسیار لذت بخش در سینما داشتم.

این اولین باری نیست که جیمز گان درباره‌ی شرایط کنونی سینمای ابقهرمانان نظر می‌دهد. در سال گذشته او به تمجید از فیلم ددپول پرداخت و شجاعت فاکس را در ساخت این فیلم ستایش کرد. البته جیمز منگولد هم به سرعت در توییتر از گان برای صحبت‌هایش تشکر کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.