لوگان در صدر جدول فروش این هفته قرار گرفت

8 March 2017 - 16:00

فیلمی که قرار است آخرین فصل حضور هیو جکمن (Hugh Jackman) به‌عنوان وولورین باشد، آخرین حضور این ستاره به‌عنوان شخصیت مردان ایکس در فیلم Logan (لوگان) ساخته‌ی جیمز منگولد (James Mangold) شروع مهیجی خواهد داشت. کمپانی قرن بیست فاکس ریسک بزرگی برای ساخت فیلم رده R بر اساس فرنچایز مردان ایکس کرده است، درحالی‌که منگولد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته، این قمار با اقبال عمومی زیادی مواجه شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم لوگان که توانسته توجه منتقدین و مخاطبین را جلب کند، فیلمی بسیار خشن است. این فیلم نگاه منحصر به فردی به پیر شدن یک وولورین دارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت لوگان توانست در شب اکرانش باکس آفیس موفقی در ایالت متحده و سراسر دنیا داشته باشد.

به گزارش سایت خبری Variety، لوگان فروش کل ۸۵٫۳ میلیون دلاری داشته و توانسته ۱۵۲٫۵ میلیون دلار هم در کشورهای خارجی بفروشد که جمعاً به فروش ۲۳۷٫۸ میلیون دلاری دست یافته است. این در حالی است که تنها ۹۷ میلیون دلار صرف تولید این فیلم شده بود. لوگان رکود دار فروش فیلم رده R در ماه مارس شد. فروش خارق‌العاده این فیلم بدون شک به دلیل خداحافظی هیومن از این فیلم بوده است. این فیلم ثابت کرد که پتانسیل فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتب کامیک رده R بالاست و تأثیر زیادی روی مخاطبین دارند.

رده R قطعاً به سختی توسط این فیلم به‌دست آمده، چون لوگان فیلم خونین و خشنی است که به سطحی از احساس درونی می‌رسد که به ندرت در فیلم‌های ابرقهرمانی دیده می‌شوند. شاید این سطح از کیفیت همیشه موفق نباشد اما فعلاً لوگان در صدر جدول فروش باکس آفیس قرار گرفته و برای مدتی حضور مقتدرانه ای خواهد داشت و جایگاهش را حفظ خواهد کرد.

منبع:  Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.