پوستر جدیدی از فصل سوم Better Call Saul منتشر شد

9 March 2017 - 13:30

ما برای اولین بار باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) را در فصل دوم سریال Breaking Bad در قسمتی به نام Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» دیدیم. این وکیل مکار به سرعت به یکی از شخصیت‌های محبوب سریال تبدیل شد و خیلی از طرفداران پیش بینی می‌کردند که این شخصیت به زودی سریال اسپین آف خودش را داشت باشد. این اتفاق رخ داد و کیفیت بالای سریال Better Call Saul خیلی زود باعث تبدیل شدنش یه یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر شد و یکی از دلایل این موفقیت بازی خوب باب ادنکیرک در نقش ساول است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» بر روی شخصیت ساول گودمن (Saul Goodman) تمرکز ندارد و به جای آن دربارهی هویت پیشین او، جیمی مکگیل (Jimmy McGill) است. با این که شخصیت نشانه‌هایی از وکیل وفادار والتر وایت (Walter White) را در خود دارد، ولی هنوز در جبهه‌ی قانون قرار دارد. یکی از بزرگترین موانع بر سر راه جیمی، برادر بزرگترش، چاک (Chuck) با بازی مایکل مککین (Michael McKean)، است؛ چون فکر می‌کند برادرش لیاقت وکیل بودن را ندارد.


در ادامه خطر اسپویل پایان فصل دوم سریال وجود دارد.

همان طور که به یاد دارید، فصل دوم در حالی به پایان رسید که چاک صدای برادرش را هنگام اعتراف به جرم ظبط کرد که مربوط به این می‌شد که جیمی باعث شده بود چاک در مقابل قاضی تحقیر شود. با این که دلیل کار جیمی بد نبود و بخاطر علاقه‌ای که نسبت به کیم وکسلر (Kim Wexler) با بازی ریا سیهورن (Rhea Seehorn) داشت این جرم را مرتکب شد، ولی به نظر نمی‌رسد که چاک قصد داشته باشد جیمی را ببخشد. اعتراف جیمی می‌تواند به راحتی حرفه‌ی وکالت را برای او به پایان برساند و حتی شاید کار او به زندان کشیده شود. با دیدن پوستر بالا می‌توان انتظار داشت که سناریو دوم تبدیل به حقیقت شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.