فیلم « Bad Boys For Life» کارگردان خود را از دست داد

10 March 2017 - 21:00

با توجه به محبوبیت فیلم‌های پلیسی با پس‌زمینه‌ی کمدی از جمله فیلم‌های موفق ۲۱ Jump Street و The Nice Guys «مردان خوب»، طبیعی است که سونی تصمیم به احیای مجموعه‌ فیلم‌های Bad Boys «پسران بد» بگیرد که بیش از یک دهه از اکران آخرین نسخه‌ی آن می‌گذرد. به همین منظور آن‌ها برنامه دارند تا هرچه زودتر نسخه‌ی سوم آن را بسازند؛ اما اینطور که پیداست این پروژه وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند و علی‌رغم تاخیرهای متعدد، همچنان وضعیت تولید مشخصی ندارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر، قرار است فیلم سوم این مجموعه که با نام Bad Boys For Life «پسران بد برای زندگی» شناخته می‌گردد، جهت اکران در سال ۲۰۱۸، از اواخر سال جاری میلادی تولید خود را آغاز کند. ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لاورنس (Martin Lawrence) برای تکرار نقش‌های خود بازخواهند گشت و قرار بود جو کارناهان (Joe Carnahan) ضمن نویسندگی این فیلم، کارگردانی آن را نیز برعهده داشته باشد. اما اینطور که پیداست وی اخیراً از کارگردانی این فیلم انصراف داده است.

طبق گزارش THR، جو کارناهان به دلیل مسائلی همچون برنامه‌ریزی و همچنین تفاوت تصمیم‌هایش با تهیه‌کنندگان پروژه از آن کناره‌گیری کرده است. به همین منظور سونی سریعاً در پی پیدا کردن جایگزینی برای این پروژه است تا هرچه زودتر آن را به سرانجام برساند.

جو کارناهان در حال حاضر مشغول به نویسندگی نسخه‌ی انگلیسی زبان فیلم The Raid «یورش» است و قرار است تا کارگردانی این فیلم با هنرنمایی فرانک گریلو (Frank Grillo) را نیز عهده‌دار شود. وی همچنین در حال نگارش فیلمنامه‌ی X-Force نیز هست که می‌تواند جهت هدایت سکان این پروژه که احتمالاً شخصیت‌هایی همچون «ددپول» و «کابل» در آن حضور داشته باشند، کمکش کند.

با این حساب، سونی هرچه زودتر باید به دنبال جایگزنی برای وی باشد تا بتواند طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی خود، ساخت این فیلم را از اواخر سال جاری میلادی آغاز کند. همچنین از آنجایی که ویل اسمیت قرار است در نسخه‌ی دوم فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» نیز به ایفای نقش بپردازد، یقیناً تاخیر پروژه‌ی «پسران بد برای زندگی» می‌تواند جهت حضورش مشکل‌ساز گردد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.