احتمال پیوستن اوا گرین به فیلم «Dumbo»

10 March 2017 - 20:00

جدیدترین فیلم کارگردان صاحب سبک سینما تیم برتون (Tim Burton)، که نسخه‌ی زنده‌ی انیمیشنی به نام Dumbo «دامبو» است، شروع خوبی نداشته است. چراکه پس از پیوستن ویل اسمیت (Will Smith) به این فیلم، اخیراً مطلع شدیم که وی از این پروژه کناره‌گیری کرده است. با اینکه اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، اما به تازگی ستاره‌ی بزرگ دیگری به فهرست بازیگران این فیلم اضافه شده است. گفته می‌شود که اوا گرین (Eva Green)، ستاره‌ی سریال Penny Dreadfall، به این فیلم خواهد پیوست. وی همچنین در آخرین فیلم تیم برتون، یعنی Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children «خانه‌ی خانم پرگرینی برای کودکان عجیب و غریب» نیز حضور داشته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش Deadline، اوا گرین در حال رایزنی با تهیه‌کنندگان این فیلم جهت ایفای نقش یکی از سه شخصیت اصلی و بزرگسال این فیلم است. با توجه به اینکه اطلاعات زیادی در جریان این گزارش منتشر نشده است، مشخص نیست که آیا گرین به ایفای نقشی زنده در «دامبو» خواهد پرداخت یا وظیفه‌ی صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها را برعهده خواهد داشت. اما پیش‌بینی می‌شود که وی  عهده‌دار صداپیشگی نقش مادر دامبو را که یک فیل است، برعهده بگیرد. اگرچه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که «دامبو» چگونه فیلمی خواهد بود، اما احتمال می‌رود که با اقتباسی زنده و ترکیبی از جلوه‌های ویژه همانند The Jungle Book «کتاب جنگل» باشیم.

در صورت به تحقق پیوستن این خبر، این سومین همکاری بین اوا گرین و تیم برتون محسوب خواهد شد. گرین پیش از این در کنار میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) و جانی دپ (Johnny Depp) در فیلم Dark Shadows «سایه‌های تاریک» به کارگردانی تیم برتون حضور به عمل آورده است. «دامبو» تازه‌ترین بازسازی‌ دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش است. این استودیو در حال حاضر فیلم زنده‌ی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» را در دست اکران دارد و ساخت فیلم‌های زنده‌ی Aladdin «علاءالدین» و Mulan «مولان» را نیز در برنامه دارد. تیم برتون وظیفه‌ی کارگردانی بازسازی زنده‌ی Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» را نیز برعهده داشته است. اگرچه نسخه‌ی دوم آن به یک شکست در سال گذشته‌ی میلادی تبدیل شد و مطابق انتظارات ظاهر نشد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.