اولین پوستر رسمی فصل هفتم Game of Thrones منتشر شد| دیدار یخ و آتش

9 March 2017 - 20:52

از زمانی که شبکه‌ی مشهور HBO در سال ۲۰۱۱ تصمیم به ساخت و پخش سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» گرفت، این مجموعه روز به روز پیشرفت کرده است و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است. برای جزییات بیش‌تر،‌ با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

در این مدت اطلاعات زیادی از فصل هفتم سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شده است که تقریباً اکثر آن‌ها عکس‌های لو رفته یا تصاویر مربوط به پشت صحنه‌ی فیلم‌ بوده‌اند؛ اما اکنون نخستین پوستر رسمی فصل هفتم این سریال انتشار یافته است.

این پوستر به صورت بسیار زیبایی طراحی شده است و مخلوطی از یخ و آتش را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این فصل قرار است تمرکز و توجه ویژه‌ای به ماجرای دو شخصیت جان اسنو و دنریس تارگرین داشته باشد. در کنار این دو شخصیت، یخ می‌تواند نمادی از وایت‌واکرها و ارتش عظیم و مهیب شاه شب هم باشد.

با توجه به مصاحبه‌های بازیگران و همچنین اطلاعات درز یافته از این فصل سریال، به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیز دیگری در این مجموعه خواهیم بود. شما می‌توانید نخستین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» را در پایین مشاهده کنید.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد. این به معنای آن است که فقط ۱۳ قسمت دیگر تا پایان این سریال پرطرفدار و محبوب فاصله داریم.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به گیم آو ترونز با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    اولین تریلرش هم با تاریخ انتشار اومد !
    ۲۶تیر ۹۶ !
    و به نقل قولی از تریلر اشاره میکنم :)
    There is only one war that matters
    The great war
    and it is here