پوستر فصل جدید سریال Prison Break منتشرشد

10 March 2017 - 15:00

مجموعه‌ی Prison Break «فرار از زندان» در یک مجموعه‌ی تجدیدی ۹ قسمتی به عرصه‌ی سریال‌های تلویزیونی باز‌خواهد‌ گشت و دوباره زندانیان پرماجرا را در فرار نهایی در‌ کنار هم جمع خواهد‌کرد. Wentworth Miller (ونت ورث میلر) و Dominic Purcell (دومینیک پورسل)، دو ستاره‌ی محبوب این مجموعه، در نقش مایکل اسکافیلد و لینکلن باروز در کنار Sarah Wayne Callies (سارا)، Amaury Nolasco (سوکر)، Rockmond Dunbar (سی-نوت) و Robert Knepper (تی-بگ) در کنار چندین چهره‌ی جدید در این فصل حضور خواهند‌داشت. همانطور که در تریلر منتشر‌شده مشاهده‌کردیم، ظاهرا تیم زندانیات سابق اینبار پس از مطلع‌شدن از سلامتی مایکل، تصمیم می‌گیرند او را از زندانی در یمن نجات‌دهند. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

پس از اتتشار تریلر جدید به همراه پوستر، ظاهرا این فصل جدید بر روی کاراکتر‌های مایکل و لینکلن تمرکز‌دارد و با توجه به شعار روی پوستر “نخست یک زندان بود، اینبار یک کشور‌است.” قرار نیست همه‌ی ماجرا‌های این فصل پشت میله‌های زندان اتفاق بیفتد. تریلر سی‌ثانیه‌ای جدید به همراه پوستر اخیرا در صفحه‌ی توییتر این مجموعه منتشر‌شده‌اند. و در توضیحات پوستر و تریلر را، دو جمله‌ی “اکنون زمان آخرین فرار رسیده‌است.” و “گریز فقط آغاز ماجراست.” تشکیل می‌دهند. پوستر منتشر‌شده از فصل جدید این مجموعه‌ را  در زیر مشاهده می‌کنید:

ظاهرا ایده‌ی این فصل به‌گونه‌ای است که پس از خارج‌شدن مایکل در اویل ماجرا، بیشتر تمرکز داستان بر روی خارج شدن وی از کشور به عنوان فراری است. در مقایسه با فصل‌های ۲۲ قسمتی این مجموعه که بر روی فرار کردن از زندان تمرکزکرده بود، این فصل شامل یک فرار بسیار سریع خواهد‌بود که این امکان را به کاراکتر مایکل می‌دهد که زمان بیشتری از کل ماجرا را در کنار باقی کاراکتر‌ها که خارج از زندان هستند، بگذراند.

طرفداران این مجموعه قطعا مشتاق هستند تا جزییات بیشتری از این مجموعه بدانند، اگرچه ۹ قسمت مدت کمی برای برقراری ارتباط با کاراکتر‌های جدید و حتی قدیمی این مجموعه خواهد‌بود و ظاهرا قسمت‌های جدید شامل صحنه‌هایی از فصل‌های قبلی خواهد‌بود. با این حال، اطلاعات منتشر‌شده با دو تریلر کوتاه و یک پوستر، اخبار زیادی در اختیار مخاطبان قرار نمی‌دهد، اما خوشبختانه تا زمان پخش این فصل جدید چیزی نمانده‌است.

اولین قسمت از پنجمین فصل مجموعه‌ی فرار از زندان، در چهارم آوریل امسال (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) از شبکه‌ی FOX پخش خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.