احتمال بازگشت یکی از شخصیت‌های اصلی Westworld در فصول آتی وجود دارد

11 March 2017 - 16:00

سریال Westworld به احتمال بسیار زیاد از افشای اطلاعات حیاتی تا زمان انتشار فصل دوم خود در سال ۲۰۱۸ خود داری کند که در راس این اطلاعات حیاتی، احتمال بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب فصل اول، یعنی ویلیام قرار دارد. با این وجود، جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson) بازیگر این نقش فکر می‌کند نسخه جوان‌تری از این شخصیت در فصل‌های پیش رو به نمایش درآید. با سینماگیمفا همراه باشید.

لازم است هشدار دهیم که ادامه خبر داستان فصل اول سریال را لو می‌دهد، اما وابسته به این که در فصل دوم نیز شاهد تغییرات مرموز و مبهم خط زمانی باشیم، احتمال وجود الزام داستانی برای شخصیت ویلیام بسیار کم است، مخصوصا که مشخص شد ویلیام در واقع همان شخصیت مرد سیاه‌پوش با بازی اد هریس (Ed Harris) در دوران جوانی است. قبل از مشخص شدن این ارتباط، حضور هریس در فصل دوم Westworld به صورت رسمی تایید شده‌‌بود اما سیمپسون در گفتگوری خود با مجله GQ Style در حالتی مبهم از وجود احتمال بازگشت شخصیت خود در فصل آتی خبر داد:

تا به این لحظه حضورم در فصل دوم در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگر چیز جدیدی در مورد ویلیام برای گفتن وجود داشته‌باشد قطعا این موضوع، داستانی کاملا جدید خواهد بود. چون احساس می‌کنم این داستان عاشقانه بین ویلیام و دلورس به صورت کامل بیان شده‌است و لازم نیست با جزئیات بیشتر بدان پرداخته‌شود. اما به هر حال اگر دلیلی برای بازگشت باشد با کمال میل آن را قبول می‌کنم چون واقعا لحظات بی‌نظیری را تجربه کردم. به طور قطع بسیاری به این فکر می‌کنند که فصل دوم چگونه خواهد بود و من فکر می‌کنم قطعا با داستانی روبرو خواهید شد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد، حتی بیشتر از فصل اول.

سیمپسون در ادامه با اشاره به این موضوع که شخصیت ویلیام حتی می‌تواند در فصل سوم نیز به نمایش درآید گفت:

قطعا داستان‌های زیادی برای روایت وجود دارد. با توجه مهارت بالای نویسندگان، اگر آنها بخواهند قطعا می‌توانند دلیلی موجه برای بازگشت ویلیامِ جوان پیدا کنند. اما فکر می‌کنم آن قسمت از داستان زندگی ویلیام در فصل اول به صورت کامل بیان شد و نیازی به بازگشت بدان نیست.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.