اطلاعاتی از Thor: Ragnarok منتشر شد

11 March 2017 - 23:45


Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان»
با این قول در دست توسعه است که با دو فیلم قبلی ثور متفاوت خواهد بود. سابقه‌ی تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، کارگردان فیلم، هم می‌تواند امید دهنده باشد که به این قول عمل شود. با وجود داشتن هالک و دکتر استرنج (Doctor Strange) این فیلم به نسبت نقش بزرگتری را دنیای سینمایی مارول خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت entertainment weekly اطلاعاتی از داستان Thor 3 و چگونه این شخصیت‌ها در کنار هم در داستان جا می‌گیرند منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات این سایت لوکی (Loki) بر پادشاهی آزگارد (Asgard) حکومت می‌کند (بعد از تصاحب تخت پادشاهی در پایان Thor: The Dark World «تور: دنیای تاریک») که این موضوع باعث رها شدن هلا (Hela) می‌شود و لوکی برای کنترل اوضاع ثور را به سیاره گلادیاتورها، ساکار (Sakaar)، می‌فرستد. در آن جا ثور توسط استاد بزرگ (Grandmaster) مجبور می‌شود که با هالک مبارزه کند. بعد از این موضوع دو شخصیت با هم همراه می‌شوند و سفر خود را شروع می‌کنند.

مارک روفالو (Mark Ruffalo) بیان کرده است که شخصیت هالک در Thor 3 کاملا با فیلم‌های انتقام جویان متفاوت است و خیلی بیشتر از یک ماشین عصبانی سبزرنگ است. هالک در این فیلم با غرور راه می‌رود و مثل یک خدا رفتار می‌کند. entertainment weekly اطلاعاتی از نقشه‌های هلا منتشر نکرد. خیلی‌ها فرانچایز ثور را ضعیفترین بخش دنیای سینمایی مارول می‌دانند شاید این اجتماع شلوغ از بازیگران بتوانند باعث بهتر شدن اوضاع برای این مجموعه فیلم شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.