احتمالاً نسخه‌ی بلوری Logan شامل صحنه‌های حذف شده از جین گری باشد

11 March 2017 - 23:00

جین گری (Jean Grey) در سری کمیک‌های مردان ایکس، در یک مثلث عشقی بین اسکات سامرز/سایکلوپ و لوگان/وولورین گیر افتاده بود. وی اگرچه درنهایت با اسکات ازدواج کرد، اما رابطه‌ی عمیق و قدرتمند خود با لوگان را حفظ کرده بود. گرفتار شدن یک زن بین عشق یک رهبر خوش‌تیپ و یک پسر بد یک داستان کلاسیک محسوب می‌شود. اگرچه درنهایت جین گری با یک قدرت جهش‌یافته مواجه می‌شود و باچالش‌های فراوانی همراه می‌شود، اما هنوز رابطه‌ی عاشقانه‌ی نافرجام وی با لوگان یک داستان زیبا را پدید آورده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان گفته شده در پاراگراف بالا در سری فیلم‌های مردان ایکس نیز به تصویر کشیده است و در نخستین فیلم این سری به طور مشخص به رابطه‌ی عاشقانه‌ی لوگان با نقش‌آفرینی هیو جکمن (Hugh Jackman) و جین گری با هنرنمایی فامکه جانسن (Famke Janssen) پرداخته شده است. اگرچه لوگان تلاشی جهت پنهان‌کاری این رابطه از اسکات با هنرنمایی جیمز مارسدن (James Marsden) نکرد. اما همانند منبع اقتباس، جین به اسکات وفادار ماند. اگرچه رابطه‌ی لوگان با جین برای همیشه پابرجا ماند و این دو دوستی عمیق و قدرتمندی با یکدیگر دارند.

با این حال، عدم حضور جین گری در فیلم Logan «لوگان» باتوجه به تاریخ رابطه‌ی این دو شخصیت، بسیار به چشم می‌آید. با این وجود، جیمز منگلود (James Mangold)، کارگردان این فیلم، اخیراً با مجله‌ی «امپایر» در خصوص صحنه‌ی حذف شده‌ی این فیلم که در آن جین گری حضور دارد، صحبت کرده است. وی در این خصوص گفت:

من گفتگوهای مختلفی را برای آن سکانس شام و زمانی که یکی از آن‌ها به جای تاریک‌تری می‌رود، ترسیم کردم. خانم مانسون (Mrs Munson) از لوگان می‌پرسد که آیا او ازدواج کرده است یا خیر، که چارلز می‌گوید بله – اما او را کشته است. البته که او (لوگان) ازدواج نکرده است، اما این روایتی شاعرانه از سوی چارلز از سرگذشت لوگان و جین گری است که لحظه‌ای بسیار حساس است. هم هیو و هم پاتریک واقعاً شگفت‌انگیز هستند. اما مشکل اینجا بود که این صحنه یکی از صحنه‌های واقعاً غم‌انگیز در لحظات آرام فیلم بود. با وجود اینکه به شخصه به وجه تاریک علاقه دارم، اما این صحنه واقعاً زیادی تاریک بود. من فکر می‌کنم که [این صحنه‌ی حذف شده] در نسخه‌ی بلوری (خانگی) [فیلم لوگان] قرار بگیرد.

وولورین در فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین پایه» جین گری را به قتل می‌رساند. اگرچه با توجه به تغییر بازه‌ی زمانی فیلم «لوگان» نسبت به Days of Future Past «روزهای گذشته آینده»، این اقدام لوگان نادیده گرفته می‌شود. اینطور پیداست که وی پس از تبدیل شدن جین گری به شخصیت «ققنوس»، باید او را از بین ببرد.

همانطور که منگلود خبر داده است، احتمالاً در نسخه‌ی بلوری فیلم «لوگان» شاهد اشاره‌هایی به جین گری باشیم. فیلم لوگان در حال حاضر به روی پرده‌های سینما رفته است و با استقبال مثبت منتقدان و بینندگان همراه شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اون صحنه شام فوق العاده است. امیدوارم با اضافه کردن جین گرى خرابش نکنن.