بازه‌ی زمانی شروع پخش فصل سوم سریال Mr. Robot | بابی کاناواله به این سریال پیوست

13 March 2017 - 14:00

در پی کسب موفقیت‌های بی‌شمار سریال تلویزیونی Mr. Robot، این سری تابدین لحظه برای فصل سوم تمدید شده است. سریالی که توسط سم اسماعیل (Sam Esmail) خلق شده و به روایت سرگذشت هکری به نام الیوت (Elliot) با هنرنمایی رامی ملک (Rami Malek) در دوران حساس امروزی و اطلاعات می‌پردازد. ملک به‌خاطر ایفای این نقش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی امی شد. اخیراً بازه‌ی زمانی شروع پخش فصل سوم این سریال اعلام شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل دوم سریال Mr. Robot بانقاط عطف زیادی از جمله برخورد گلوله به الیوت، شخصیت اصلی این سریال تلویزیونی، به پایان رسید. همچنین پرسش‌هایی پیرامون وفاداری آنجلا (Angela) پس از پیوستنش به ارتش تاریکی و… وجود دارد که طرفداران این سریال موفق مشتاقانه منتظر دانستن آن‌ها هستند. اسماعیل اگرچه پروژه‌های متعددی در دست ساخت دارد اما بی‌وقفه در حال کار بر روی فصل سوم سری Mr. Robot نیز می‌باشد. طبق گزارش Variety، برخلاف فصل دوم سریال Mr. Robot که از جولای سال گذشته‌ی میلادی پخش خود را آغاز کرد، فصل سوم سری نامبرده از ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر الی آبان ۱۳۹۶) به روی آنتن‌های تلویزیون خواهد رفت. این فصل شامل ۱۰ قسمت می‌شود و خود سم اسماعیل وظیفه‌ی کارگردانی تمامی قسمت‌های آن را برعهده خواهد داشت.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است که بابی کاناواله (Bobby Cannavale) برای بازی در نقش یک فروشنده‌ی ماشین کم حرف به این فصل از سریال پیوسته است. کاناواله پیش از این در سریال لغو شده‌ی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی Vinyl حضور داشته است. این سریال توسط شبکه‌ی موفق «HBO» پخش می‌شد؛ اگرچه Vinyl باواکنش مثبت منتقدان همراه بود، اما باتوجه به تعداد بییندگان کم آن، لغو شد. همچنین اعلام شده که دی‌.‌بی وانگ (B.D. Wong) که نقش یک هکر فراجنسیتی را در این سری ایفا می‌کند، حضور پررنگ‌تری در فصل سوم سریال Mr. Robot خواهد داشت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.