فصل هشت Game of Thrones شش قسمت خواهد داشت

13 March 2017 - 23:45

برای خیلی‌ها عجیب بود که فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تنها هفتم قسمت خواهد داشت، ولی حالا سازندگان این سریال، دیوید بنیوف (David Benioff) و دن وایز (Dan Weiss)، در کنفرانس و فستیوال SXSW بیان کردند که فصل هشتم قرار است حتی کوتاه‌تر باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خیلی وقت است که مشخص شده است که فصل هفتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» هفت قسمتی خواهد بود. دیوید بنیوف و دن وایز بیان کردند که فصل هشت سریال قرار است شش قسمتی باشد.

چیزی که در حال حاضر بر رویش کار می‌کنیم تعداد قسمت‌های فصل است. توسعه دهنده‌ها هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌اند؛ چون سعی دارند که به فصل شکل دهند. آن‌ها همیشه کاری را می‌کنند که تصور دارند بهترین ورژن از سریال را نتیجه می‌دهد و تعداد قسمت بسته به تصمیم آن‌ها است، ولی ما آماده‌ی قسمت‌های بیشتری نیز هستیم.

اولین قسمت از فصل هفت سریال بازی تاج و تخت در ۱۶ جولای (۲۵ تیر ۱۳۹۶) پخش خواه شد. این فصل چهار کارگردان خواهد داشت که هر چهار نفر مرد هستند. آلن تیلور (Alan Taylor)، هلمر جرمی پودسوا (helmer Jeremy Podeswa)، مارک مایلود (Mark Mylod) به همراه مت شیکمن (Matt Shakman) هفت قسمت فصل هفتم را کراگردانی خواهند کرد. منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.