اد شیرن در فصل هفت Game of Thrones حضور خواهد داشت

14 March 2017 - 09:00

در چند ماه آینده محبوب‌ترین سریال شبکه‌ی HBO، یعنی Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، یک فصل دیگر به پایانش نزدیک‌تر می‌شود. بر اساس آخرین آخبار منتشر شده از این سریال‌، فصل هفتم در ۱۶ جولای ۲۶ (تیر ۱۳۹۶) پخش خواهد شد و پس از آن هم فصل آخر با شش قسمت در سال آینده پخش می‌شود. این یعنی تنها سیزده قسمت از یکی از بهترین سریال‌های تاریخ باقی مانده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار است خواننده و ترانه سرای انگلیسی، اد شیران (Ed Sheeran)، در فصل هفتم سریال حضور داشته باشد. در فصل‌های پیشین سریال هم ما شاهد موزیسین‌های مثل گری لایتبادی (Gary Lightbody) از گروه اسنو پاترول (Snow Patrol)، ویل چمپوین (Will Champion) از کلدپلی (Coldplay)، گروه‌های سیگور راس (Sigur Rós) و مستودان (Mastodon) بویدم. از این رو حضور اد شیرن در فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» چیز بسیار عجیبی نیست.

این خبر توسط دیوید بنیوف (David Benioff) و دن وایز (Dan Weiss) در فستیوال SXSW منتشر کرد. به نظر می‌رسد که سازندگان این سریال برای مدت زیادی است که سعی دارند از اد شیرن در سریال خود استفاده کنند. مثل این که بازیگر نقش آریا استارک (Arya Stark)، میزی ویلیامز (Maisie Williams)، علاقه‌ی زیادی به موسیقی دارد و برای چندین سال تهیه کنندگان قصد داشتند با آوردن اد شیرن او را غافلگیر کنند. البته این اولین باری نیست که اد شیرن در روبروی دوربین تلوزیون قرار می‌گیرد. او سال پیش در سریال The Bastard Executioner که شبکه‌ی FX پخش شد هم حضور داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.