صحبت‌های مت دیمون پیرامون سری فیلم‌های بورن

14 March 2017 - 10:00

در دهه اول سال ۲۰۰۰ ساخت فرنچایز اکشن جدیدی با بازی مت دیمون (Matt Damon) کلید خورد. فیلم Bourne Identity (هویت بورن) چند سری بود اما فیلم‌های Bourne Supremacy (برتری بورن) و Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن) بودند که باعث اوج گرفتن این فرنچایز شدند و به شهرت و محبوبیت فراوانی میان به بینندگان دست یافتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از ناکامی جرمی رنر (Jeremy Renner) در فیلم Bourne Legacy (میراث بورن)، استودیوی Universal مجدداً دیمون را به این فیلم بازگرداند تا در نقش بورن ظاهر شود. متاسفانه این فیلم نتوانست ادامه دهنده خوبی برای سری‌های قبلی باشد و انتظاراتی که از این فیلم می‌رفت را برآورده کند. دلایل زیادی علت این اتفاق بودند و حالا که صحبت از ادامه یافتن این فرنچایز شده، دیمون معتقد است که داستان فیلم باید تضمین کننده موفقیت آن باشد.

Toronto Sunدرباره اینکه قرار است بورن به کجا برسد با دیمون مصاحبه‌ای انجام داده است. دیمون به خوبی می‌داند که آخرین سری این فیلم با اقبال عمومی مواجه نشده و حتی نگران خسته شدن مخاطبین از این شخصیت است. به همین منظور می‌گوید جرقه‌ای از امید می‌تواند او و همه عوامل را دوباره به دوران اوج بازگرداند:

باید داستان فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد تا دوباره به روال سابق برگردیم. برای مجموعه‌ای که قرار است اکشن باشد، بعضی معتقدند که فقط داستان فیلم نباید کانون توجه قرار گیرد، اما این مسئله بدون شک به فیلم قبلی بزرگ‌ترین ضربه را وارد کرد. بعد از ساخت سه سری برای آشکار ساختن گذشته جیسون بورن، او هنوز در همان موضع قرار دارد و فقط این بار فلش بک‌های جدیدی به گذشته‌اش را شاهد بودیم.

 

این بخش غیرضروری از گذشته اوست و او را کمتر خاص می‌کند. این تنها بخشی از داستان بود که با اقدام تروریستی سایبری و آژانس‌های دولتی چندگانه، سر و کار داشت و به راحتی قابل فراموش شدن است. قطعاً صحنه‌های اکشن جیسون بورن در سطح مشابهی با صحنه‌های قبلی قرار داشتند اما مخاطبین دلیلی برای دنبال کردن کارهای بورن نداشتند جز اینکه روابط ساختگی مربوط به سری‌های اول جالب بودند.

صحبت‌های دیمون عین واقعیت بودند و استودیوی Universal تا داستان جالبی نوشته نشود، فیلم جدیدی نخواهد ساخت. با این وجود تهیه کننده فیلم، فرانک مارشال (Frank Marshall)، امیدوار است که سری دیگری از این مجموعه ساخته شود. حتی اگر داستان فوق‌العاده‌ای برای گفتن هم پیدا کنند، مخاطبین علاقه خاصی برای دیدن ادامه‌ی این فرنچایز نخواهند داشتند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.