تصویر جدیدی از ماشین فوق مجهز بتمن منتشر شد

14 March 2017 - 11:00

ماشین بتمن در طول حوادث رخ داده در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) به شدت آسیب دید. به نظر شما وقتی یک میلیاردر ماشینش خراب می‌شود، چکار می‌کند؟ قطعاً آن را آپگرید می‌کند. بتمن ماشین جدیدی در فیلم Justice League (لیگ عدالت) خواهد داشت و به نظر می‌رسد این خودرو توانایی انجام همه کاری را دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان فیلم، اجازه‌ی انتشار آنلاین تصویر جدیدی از ماشین جدید بتمن را داده است. این ماشین بسیار پیشرفته است و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها است. اگر در فیلم بتمن در برابر سوپرمن با تعداد اسلحه‌های موجود در این ماشین مشکل داشتید، باید بگوییم که ماشین جدید نیز همان گونه است. ماشین جدید بتمن اسلحه‌های فراوانی دارد. درست است که این فقط یک فیلم است، اما مطمئنیم برنامه‌های خاصی برای استفاده از این اسلحه‌ها داشته‌اند که برای گذاشتن آنها در این ماشین خود را این همه به زحمت انداخته‌اند.

تصویر ماشین جدید بتمن متعلق به اکانت Vero زک اسنایدر است و هالیوود ریپورتر آن را منتشر کرده است. در چند ماه گذشته اسنایدر اکانت Vero را برای انتشار عکس‌های مناسبتی لیگ عدالت ساخته است.

ماشین جدید بتمن دوتا مسلسل دارد که هر کدام در یک طرف ماشین قرار گرفته‌اند و در جلوی ماشین موشک کوچکی دیده می‌شود. اسلحه بزرگ‌تری هم روی کاپوت ماشین قرار گرفته که برای منفجر کردن خمپاره‌ها به اندازه کافی بزرگ است. کاملا مشخص است که بتمن برای هر خطر احتمالی آماده است. بعد از جنگ روز رستاخیز، بتمن به این نتیجه رسیده که به اسلحه‌های بزرگ‌تری نیاز دارد.

ماشین جدید بتمن بدون شک موضوع داغ میان طرفداران علاقمند به کتاب‌های کامیک خواهد بود. به نظر می‌رسد این ورژن از بتمن تمایل به کشتن دشمنان قدیمی‌اش دارد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.