برایانا هیلدبرند از بازگشت Warhead Negasonic Teenage به فیلم Deadpool 2 می‌گوید

14 March 2017 - 14:00

شخصیت Warhead Negasonic Teenage جهش یافته که کمتر مشهور است، با حضور در صحنه‌ی ابرقهرمانی انفجارهای اتمی‌اش، یکی از صحنه‌های جالب فیلم Deadpool را رقم زد. برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) که در تگزاس آمریکا متولد شده است نقش Negasonic را بازی کرد و توانست دل هواداران این فیلم را به دست آورد. جای تعجب ندارد که یک بار دیگر شاهد حضور این بازیگر در Deadpool 2 باشیم. سایت خبری Screen Rant سر صحنه فیلم برداری کمدی ترسناک Tragedy Girls، هیلدبرند را گیر انداخته و از او درباره Negasonic Teenage Warhead پرسیده است:

راستش را بخواهید هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام اما فکر می‌کنم این شخصیت به خاطر ایده‌های طراحی لباس خیلی باحال تر شده است. خیلی هیجان دارم و فکر می‌کنم خیلی خوبه که نگاسونیک بزرگ شده و رشد کرده و هنوز می تواند یشتر خودش را نشان دهد.

با توجه به حرف های هیلدبرند، می توان فهمید او سعی کرده چیزی را لو ندهد تا همه را در فیلم سورپرایز کند. وقتی از او درباره احساسش نسبت به این شخصیت محبوب پرسیده شد، این بازیگر ۲۰ ساله ابتدا مکثی کرد و سپس گفت:

خیلی هیجان انگیز بود چون حس می‌کنم به قدری به نیگاسونیک نزدیک شده‌ام که بیشتر من را به یاد خودم می‌اندازد. درست مثل برایانای جوان، نوجوان و بیست ساله است. برای همین بارها به خودم می‌گفتم: اوه، او خیلی بامزه است. این شخصیت را درک می‌کنم. دیدن اینکه مردم هم این شخصیت را دوست داشتند خیلی هیجان انگیز بود چون حس می‌کردم مردم من یا بخشی از من که در این شخصیت قرار گرفته را دوست دارند.

 

متاسفانه باید مدت زیادی را منتظر بمانیم تا Negasonic Teenage Warhead با قدرت‌های منحصر به فردش به پرده سینماها بازگردد. فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ راهی سینماها می‌شود. اما طرفدران هیلدبرند خوشحال هستند که فیلم جدید این بازیگر با نام Tragedy Girls امسال اکران می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.