عدم حضور Shou-Lao در فصل اول Iron Fist

14 March 2017 - 15:00

دنیای مارول در هر دو زمینه فیلم‌های تلوزیونی و سینمایی به موفقیت‌های زیادی دست یافته که آن را مدیون دنیای سینماتیک مارول است. در بُعد تلوزیونی، سریال Agents of S.H.I.E.L.D را از شبکه ABC و Daredevil، Jessica Jones، Luke Cage را در شبکه Netflix در حال پخش دارد که باید نام سریال جدید Iron Fist (مشت آهنی) را نیز به آنها اضافه کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع اصلی کتاب کامیک Iron Fist مجموعه منحصر به فردی از چالش‌ها را طی فرایند اقتباس آن ارائه داده است. المان‌های فوق‌العاده‌ای در این فیلم دیده می‌شوند که باید پیچیده شوند و تکامل پیدا کنند تا این سریال بتواند به مجموعه تلوزیونی برتری مانند مجموعه قبلی مارول/نتفلیکس The Defenders (مدافعان) تبدیل شود.

در کتب کامیک، دنی رند شنل مشت آهنی را بعد از سال‌ها تمرین و آموزش در سرزمین پنهانی K’un-Lun به دست می‌آورد. آزمون آخر رند برای به دست آوردن قدرت فرا زمینی‌اش، شکست اژدهای جاودانی بود که Shou-Lao نامیده می‌شد. برای به دست آوردن قدرت این موجود، رند مشت خود را وارد قلب این اژدها کرد و توانست به مشت آهنی دست یابد. در مصاحبه اخیر بازیگر اصلی مشت آهنی، فین جونز (Finn Jones) با Yahoo UK این بازیگر توضیح داد چرا Shou-Lao در فصل اول این سریال حضور ندارد:

 

دوست داشتم آن‌قدر بودجه داشتیم که ما هم می‌توانستیم مثل سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) سبک اژدهایی داشتیم. اما متاسفانه با محدودیت مالی مواجه هستیم. این ذات این سریال است.

او در ادامه درباره اشاره احتمالی به داستان اصلی قهرمان فیلم، اذعان داشت:

ما در این سریال و قطعاً در سریال مدافعان به شیوه هوشمندانه‌ای اشاره به آن خواهیم داشت اما فکر کنم بهتر باشد بیشتر واقع گرا باشیم.

دنی رند یکی از بهترین شخصیت‌های دنیای کامیک مارول است و توانایی استفاده از مشت آهنی‌اش را دارد که ضربات سنگین آن خرابی‌های زیادی برجای می‌گذارد. هنوز معلوم نیست سطح قدرت رند در این سریال چگونه است اما با توجه به تریلرهای منتشر شده گویا بسیار فوق‌العاده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.