تصویر جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر شد

15 March 2017 - 09:00

با اکران فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹ می ۲۰۱۷)، شاهد نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب و کلاسیک Alien «بیگانه» خواهیم بود. فیلم نابمرده، دنباله‌ی رسمی فیلم Prometheus «پرومته» محسوب می‌گردد که شامل تیم بازیگری جدیدی است که کاترین واترسون (Katherine Waterston)، ایفاگر نقش دانیلز (Daniels)، شخصیت اصلی آن خواهد بود. دانیلز به نوعی یادآور شخصیت الن ریپلی (Ellen Ripley) با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در فیلم اصلی Alien «بیگانه» خواهد بود. اخیراً یک تصویر جدید از این شخصیت منتشر شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که اشاره شد، واترسون، نقش اصلی این فیلم خواهد بود و به مبارزه با موجودات بیگانه و کشف حقایق این سیاره‌ی ناشناخته بپردازند. طبق گزارش وب‌سایت Alien-Covenant.com، به‌ تازگی تصویر جدیدی از فیلم «بیگانه: پیمان» منتشر شده است که لحظه‌ی ورود دانیلز را به یک سیاره‌ی جدید نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر پیداست، دانیلز به جدیدترین ابزار برای کشف و جستجو در مناطق ناشناخته مجهز است. همچنین به نظر می‌رسد که وی یک دوربین GoPro نیز در اختیار دارد. تصویر گویای این نکته است که وی از چیزی که با چشمان خود می‌بیند، وحشت کرده است. تصویر مورد بحث را می‌توانید از ذیل ببینید.

فیلم «بیگانه: پیمان» قرار است در عین اینکه دنباله‌ای بر فیلم «پرومته» باشد، به عنوان یک پیش‌درآمد بر سری کلاسیک و محبوب «بیگانه» نیز محسوب گردد. گفته می‌شود که ریدلی اسکات پس از اتمام ساخت این فیلم، بر روی دنباله‌ی آن کار خواهد کرد تا شاهد یک سه گانه‌ی پیش‌درآمد بر سری «بیگانه» باشیم. همانطور که پیشتر اشاره شد، اکران گسترده‌ی فیلم مورد انتظار «بیگانه: پیمان» از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ (۱۹ می ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد و روانه‌ی پرده‌های سینما می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.